برنامه یاد بعضی نفرات
 
اشعار قیصر با صدای سینا سرلک ضبط شد
در راستای ضبط قطعاتی از اشعار قیصر امین پور؛
اشعار قیصر با صدای سینا سرلک ضبط شد
موسیقی ما- احمدعلي راغب از ضبط قطعاتي بر اساس اشعاري از قيصر امين‌پور با صداي سينا سرلك خبر داد.

احمد علي راغب، آهنگساز گفت: هم اكنون در حال ساخت قسمت دوم از آلبومي هستم كه بر اساس اشعاري از قيصر امين‌پور ساخته مي‌شود.
وي ادامه داد: اين آلبوم به سفارش مركز موسيقي صدا و سيما شامل 5 قطعه است كه در حال حاضر ساخت قسمت دوم آن را بر اساس شعر معروف قيصر با عنوان «از زرد به سرخ» آغاز كرده‌ام به طوري كه آهنگسازي اين اثر به پايان رسيده و امين پسرم آن را براي اركستر سمفونيك تنظيم كرده است.
اين آهنگساز بيان داشت: اولين بخش از اين مجموعه عنوان «راز پرواز» نام دارد كه تمامي قطعات آن بر اساس اشعاري از امين‌پور است كه با صداي سينا سرلك ضبط شده است.قبل از سال نيز كار ضبط قسمت دوم را آغاز كرده‌ايم به طوري كه هم اكنون ساخت اولين قطعه از آن با عنوان « از زرد به سرخ» با شعري از «قيصر» به پايان رسيده است.
وي بيان داشت: تمامي اشعار اين مجموعه توسط شوراي عالي شعر مركز موسيقي و سرود صدا و سيما انتخاب شده و ما بر اساس آن موسيقي را مي‌سازيم.
راغب با بيان اينكه كار اين مجموعه بايد اسفندماه سال گذشته به اتمام مي‌رسيد ادامه داد: متاسفانه به دليل بيماري و عمل جراحي بنده كار اين آلبوم‌ به تاخير افتاد اما خوشبختانه هم اكنون آهنگسازي از«زرد به سرخ» به پايان رسيده و هفته آينده نيز صداي سرلك را ضبط خواهيم كرد.
اين آهنگساز در خاتمه خاطر نشان كرد: مجموعه اول هم اكنون از شبكه‌هاي مختلف صدا وسيما در حال پخش است و به زودي از طريق انتشارات سروش در بازار هم منتشر خواهد شد.همچنين آلبوم دوم را نيز بعد از اتمام هم منتشر و هم در اختيار شبكه‌ها قرار خواهيم داد.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشعار قیصر با صدای سینا سرلک ضبط شد | موسیقی ما