برنامه یاد بعضی نفرات
 
پيشنهاد «شجريان» برای برگزاری جشنواره سازهای ابداعی
در جلسه شوراي عالي خانه موسيقي، محمدرضا شجريان رئيس اين شورا، برگزاري جشنواره‌اي براي معرفي سازهاي ابداعي را پيشنهاد كرد. در جلسه شوراي عالي خانه موسيقي كه با حضور اعضاي شورا برگزار شد، محمدرضا شجريان، رئيس اين شورا با پيشنهاد برگزاري جشنواره‌اي براي معرفي سازهاي ابداعي گفت: براي حمايت از نوآوري و فعاليت در زمينه‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي، خانه موسيقي مي‌تواند جشنواره‌اي براي سازهاي جديد و ابداعي برگزار كند.
وي با اشاره به چگونگي برگزاري اين جشنواره ادامه داد: در اين جشنواره مي‌توانيم به تلاش‌هايي كه در سال‌هاي اخير براي بهبود بكارگيري سازها و رفع نواقص آنها در تكنوازي و به خصوص گروه نوازي شده، حمايت كنيم.

* لزوم تشكيل دفتري براي مصوبات شوراي عالي
--------------------------------------------------------
در ادامه اين جلسه كامبيز روشن روان، دبير شوراي عالي خانه موسيقي با تاكيد بر لزوم تشكيل دفتري براي پيگيري مصوبات شوراي عالي گفت: ما بايد دفتري در خانه موسيقي تشكيل دهيم تا مصوبات شوراي عالي خانه موسيقي را مورد بررسي و پيگيري قرار دهد. ضمن اينكه بايد از سوي شوراي عالي خانه موسيقي فردي را به عنوان نماينده شورا مسئول اين دفتر و پيگيري هاي مصوبات شورا كنيم تا مصوبات را به اجرا درآوريم.

*خانه هنرمندان در اختيار موزيسين‌ها قرار مي‌گيرد
------------------------------------------------------------
محمد سرير مديرعامل خانه موسيقي گفت: ما با مسئولين سالن‌هاي سطح تهران مذاكره كرديم تا فضاهايي را در اختيار خانه قرار دهند. به اين ترتيب اعضاي كانون‌ها مي‌توانند فعاليت‌هايي از قبيل گردهمايي، نشست هاي پژوهشي، كنسرت‌هاي كوچك و يا كارگاه‌هاي آموزشي داشته باشند.
يكي از اين سالن‌ها سالن اجتماعات خانه هنرمندان است كه قرار است هر ماه دو شب در اختيار خانه قرار گيرد.

*ظريف خواستار رسيدگي به وضعيت هنرستانهاي موسيقي شد
-------------------------------------------------------------------------------
هوشنگ ظريف يكي از اعضاي شوراي عالي خانه موسيقي در اين جلسه گفت: من از وضعيت هنرستان‌هاي موسيقي ناراضي‌ام و از شورا مي‌خواهم به وضعيت آنها رسيدگي شود.
وي ادامه داد: معلمان از وضعيت هنرستان‌هاي موسيقي ابراز نارضايتي مي‌كنند. ضمن اين كه نزديك به 5 ماه است حق‌الزحمه خود را دريافت نكرده‌اند. به نظرم شورا بايد اهميت و جايگاه معلمان در اين حوزه را مورد توجه قرار دهد تا معلمان هنرستان‌ها نيز به كار و فعاليت دلگرم‌تر باشند.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پيشنهاد «شجريان» برای برگزاری جشنواره سازهای ابداعی | موسیقی ما