برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 15 آذر 1400 - 14:03

با سلام و احترام
باید عرض کنم خدمتتون که شاید در آینده آقای قمصری مسیرش رو پیدا کنه و بتونه ماندگار بشه اما چیزی که در حال حاضر از ایشون و آثارشان داریم میبینیم تناقضات بسیاری وجود دارد. در جایی اصیل می نوازد در جایی برف خوانی میکند و صدایی نمی‌شنویم و فقط تصویری از حرکات نمایشی.
اما خب خداروشکر ماندگاری را نه من تعیین میکنم نه نوشته های شما و نه پست های اینستاگرام بلکه ماندگاری را مردمی تعیین میکنند که در نهایت آیا به خاطرشان میماند یا نه. هرچند که میتوان متصور بود در آینده شاید در اثر تغییراتی که در نوازندگیشون ایجاد کنند بتوانند نزدیک بشوند به هدف اصلی اما تا الان تناقضات ایشون بالاست و ماندگاریشون حداقل بوده
من امیدوارم ایشون بتونن مسیرشون رو پیدا کنن.
یک نکته دیگر در جایی ازین مقاله گفتید ایشون از سطح نوازندگانی چون لطفی و شهناز و ... گذر کردند و نوآوری داشتندکه کاملا اشتباه ذکر کردید. یک سوال میپرسم نوآوری چیست؟ اینکه ما با تار گیتار بنوازیم؟ یا نوآوری این هست که از یک گوشه در ردیف چهار مضرابی دقیق و زیبا و ماندگار مثل مشکاتیان بسازیم؟ متاسفانه یا خوشبختانه این هارو نه من تعیین میکنم و نه شما بلکه زمان و مردم هستند که در نهایت مو رو از ماست بیرون میکشند‌.
با تقدیم احترام
موفق و موید باشید
بنده ۱۴ سال نوازنده تارهستم و استادم هم آقای ارشد طهماسبی بوده اند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما