برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 12:30

جناب وحدانی !جناب راک استار !استاد سبک متال!!واقعا پیش خودتان چه فکر کردید که این متن بی سر وته را نوشته اید؟فکر می کنید اگر کمی گنگ بنویسید همان مردم خوب معمولی!فکر می کنند علامه هستید؟نخیر ادیب جان! شانزده سال سهل است صد وشانزده سال هم نویسنده باشی اما فاقد «آگاهی و انصاف» باشی میشود همین متن و نوشته های دیگرت! اما من چند تا ارز اشتباهات را برای نمونه به عرضتان می رسانم تا بفهمید که بر خلاف ادعایی که دارید یک نویسنده معمولی هم نیستید:
۱-گفتید تتلو از لحاظ فنی رقیب چاوشی است!!واقعا چقدر فکر کردید که به این نتیجه رسیدید دانداپزشک عزیز؟جیپ ترین آهنگ چاوشی(البته اگر داشته باشد) به کل آهنگهای امثال تتلو می ارزد!
۲-گفتید چاوشی چون کنسرت نمی دهد در برابر این حقیقت که مشهور ترین موسیقی ایرانی به زبان فرسی نیست دیده نمی شود!!! عجب!! میشود ربط این دو را بگویید تا ما بیسوادان باسواد شویم!
۳-‌گفتید چاوشی در واکنش به حرف های تتلو دو فیلم اجرای زنده را منتشر کرد! به عرضتان برسانم نخیر چاوشی اصلا تتلو را به حساب نیاورد چه برسد به خاطر او اجرای زنده بگذارد! در ثانی تتلو در سال۹۴مصاحبه کرد در حالی که سه اجرای زنده چاوشی در سال۹۵بود میشود کاش کمی انضاف!!؟
۴-اما چیزی که بیش از همه اینها من را قلقلک داد سخن شما در مورد سعدی و مولوی بود!ماشاا.. دستی بر شعر هم دارید !ولی جناب ادیب این بارهم گاف دادید! همین انرژی و هیجان مولانا بعد از حمله مغول بود !! موقعی که مغول به ایران حمله کرد مولانه هنوز شاعر نشده بود!!!!
جناب ادیب خان زیاد است خیلی زیاد! این که به اسم متن نوشته اید«هیچ» نیست !چه برسد متن باشد!طوری هم فرهاد و فروغی و یغمایی را میان مایه می خوانید آدم فکر می ند با زیگموند فروید طرف است!!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما