متاسفانه بعد از گذشت ساليان دراز هنوز در خواجه در بند ايوان است.آقا اينهمه رديف جو و واجور چاپ شده و اجرا شده است.ديگه چه احتياجي به رديف جديد هست.جاي خلاقيت بايد در موسيقي باز شود و با سبز شدن هر چند وقت يك رديف جديد مشكلي از موسيقي بسته و در جا زننده ما حل نمي شود.مگر موسيقيدانان خلاقي چون تجويدي و خرم و خالقي و صبا و ياحقي و مشكاتيان و.... اينهمه رديف زده بودند و در بند اينكه كي 100 سال پيش چطوري سه تار ميزده و چقدر سواد داشته.؟؟؟؟تاكيد و مقدس شمردن زبان موسيقي 100 سال پيش هر روز در حال تحول و دگرگوني كه به قول همين سخنران ها طرف تكليف خودشو در نوشتن رديف نمي دونسته و به شدت گرفتار تشتت آرا بوده چه فايده داشته تو اين ساليان ...خلاقيت مرده و جاشو به پول پرستي و رانتو مافيا داده.به اندازه كافي رديف داريم ماالان.فقط بايد پيدا كرد پرتقال فروش را
متاسفانه بعد از گذشت ساليان دراز هنوز در خواجه در بند ايوان است.آقا اينهمه رديف جو و واجور چاپ شده و اجرا شده است.ديگه چه احتياجي به رديف جديد هست.جاي خلاقيت بايد در موسيقي باز شود و با سبز شدن هر چند وقت يك رديف جديد مشكلي از موسيقي بسته و در جا زننده ما حل نمي شود.مگر موسيقيدانان خلاقي چون تجويدي و خرم و خالقي و صبا و ياحقي و مشكاتيان و.... اينهمه رديف زده بودند و در بند اينكه كي 100 سال پيش چطوري سه تار ميزده و چقدر سواد داشته.؟؟؟؟تاكيد و مقدس شمردن زبان موسيقي 100 سال پيش هر روز در حال تحول و دگرگوني كه به قول همين سخنران ها طرف تكليف خودشو در نوشتن رديف نمي دونسته و به شدت گرفتار تشتت آرا بوده چه فايده داشته تو اين ساليان ...خلاقيت مرده و جاشو به پول پرستي و رانتو مافيا داده.به اندازه كافي رديف داريم ماالان.فقط بايد پيدا كرد پرتقال فروش را