جناب مهرداد عزيز ،
در مورد گيتار كاملا با شما هم عقيده هستم ، اما در مورد اجراى موسيقي ايرانى با پيانو ، اگر شما با تكنيك نوازندگى مرتضى محجوبى آشنايى داشته باشيد و حداقل چند تكنوازى از ايشان و يا اجراى ايشان را با خوانندگان بزرگى مثل اديب خوانساري، بنان ، محمودي خوانسارى و ....گوش بدهيد مطمئنا نظرتان تغيير خواهد كرد، خلاقيت استاد محجوبى در تغيير كوك پيانو و ايجاد فواصل كاملا ايرانى و نوازندگي با سبك و سياقى است كه دقيقا صداى دلنشين موسيقى ايرانى را از يك ساز فرنگى ميشنويد و خانم ملك پور هم ادامه دهنده و مدرس اين سبك هستند ، در ويلن هم كه ساز فرنگي است استادانى مثل ابوالحسن صبا، خالدي ،حسين ياحقى ، بديعى و پرويز ياحقى و...نغمات بسيار زيبا و ماندگار موسيقى ايرانى را خلق و اجرا نموده اند... در حال حاضر بايد تاسف خورد كه گوش و حس و ذائقه جوانان ايرانى با موسيقى هاى من درآوردى و بي ريشه و مبتذل در حال تغيير اساسي است...
جناب مهرداد عزيز ،
در مورد گيتار كاملا با شما هم عقيده هستم ، اما در مورد اجراى موسيقي ايرانى با پيانو ، اگر شما با تكنيك نوازندگى مرتضى محجوبى آشنايى داشته باشيد و حداقل چند تكنوازى از ايشان و يا اجراى ايشان را با خوانندگان بزرگى مثل اديب خوانساري، بنان ، محمودي خوانسارى و ....گوش بدهيد مطمئنا نظرتان تغيير خواهد كرد، خلاقيت استاد محجوبى در تغيير كوك پيانو و ايجاد فواصل كاملا ايرانى و نوازندگي با سبك و سياقى است كه دقيقا صداى دلنشين موسيقى ايرانى را از يك ساز فرنگى ميشنويد و خانم ملك پور هم ادامه دهنده و مدرس اين سبك هستند ، در ويلن هم كه ساز فرنگي است استادانى مثل ابوالحسن صبا، خالدي ،حسين ياحقى ، بديعى و پرويز ياحقى و...نغمات بسيار زيبا و ماندگار موسيقى ايرانى را خلق و اجرا نموده اند... در حال حاضر بايد تاسف خورد كه گوش و حس و ذائقه جوانان ايرانى با موسيقى هاى من درآوردى و بي ريشه و مبتذل در حال تغيير اساسي است...