برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 30 خرداد 1395 - 14:34

این همه وقاحت قابل هضم نیست برای من!!
اوایل مصاحبه از اینکه اسم روزبه بمانی رو در کنار کارهای خودش جوری بیان می کنه که انگار حتی یک هزارم بمانی تاثیرگذار بوده خندیدم!
اما در ادامه دیدم این آقا شاید توهم دارند. اقای کاظمی در مورد بی خوابی فارغ از عوامل اون آلبوم خدمت شما و هر اون کسی که در این بحبوحه سطحی گری و سطحی نگری قرار هست اون آلبوم عجیب و تاثیرگذار و آغازگر موج نوی موسیقی رو با ترانه های عجیب و بچه گانه و سطح پایینی مثل البوم جدید خود اقای شهروز مقایسه کنه عرض کنم که حرفهاتون مثل ترانه هاتون بچگانه است و استدلال های شما مضحک تر در مورد اینکه بی خوابی نگرفت!!

بی خوابی رو اولین بار از میون کلی آهنگ رپ در دوره اوج گروه هایی مثل ز..ازی و هیچکس و ... می شد توی گوشی رفقای اون تیپی پیدا کرد و من کافی بود تا یکبار حرفامو باور کن رو بشنوم تا برم و البوم رو اوریجینال بخرم و با جمعی از دوستان مجازی و حقیقی در مورد اعجاز ترانه های اون البوم تا مدتها حرف بزنیم و اهنگهاش رو در دوران خدمتم هم با خودم داشته باشم و جالب اینکه در سایت سعید شهروز براش بنویسم که " لطفا اگر آلبومی بهتر از این نمی تونی انتشار بدی دیگه البومی نساز" چون بهترین چهره ای که از خواننده ای بعد از انقلاب سراغ دارم همین بی خوابی شهروز و رگ خواب یگانه و فرزین شانس و چاووشی هست.
خوشحالم که اوریجینال بی خوابی رو دارم که وقتی البوم ضعیفی مثل 79 بیرون اومد توی سایتها دوباره عکس جلد و سی دی ساده اش رو قرار بدم و بگم سعید شهروز یعنی بی خوابی.

نکته عجیب برام اینه که چطور اون سعید شهروز راضی به این ترانه های ضعیف شد و حتی همین چند شب پیش که مهمون دورهمی بود از البوم غزلک می گفت و تاکید می کرد در حالی که بی خوابی انقلاب بود.

سعید شهروز و اون صدا با بی خوابی به اوج کمال رسید.
79 لازمه ی این دوران بود انگار وقتی همه چیز رو به افول و در سقوط هست. باید هم شماهایی باید هم کسانی چشم سعید شهروز رو بسته باشند تا نسل ماها رو که با بی خوابی دنیای جدیدی برومون باز شد رو نبینه و صدای مارو نشنوه.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما