برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 10:13

مهران مديري آدم با نبوغي است كه ريشه اصلي اش علاقه و عشق بي حد و اندازه اش به موسيقي كلاسيك بازمي گردد و به شعر شاملو و خيام و همه قطعات كلاسيك و اغلب اشعار اين دو شاعر را از حفظ تمام دارد. بخش عموده تفاوت كارهاي مديري به همين بافت ذهني بر مي گردد.
اتفاقا او در زمينه موسيقي بسيار خوب و درست هم مي خواند. من شخصا كنسرتهاي بسيار ياز خوانندگان مشهور و خوب را رفته ام ولي هيچوقت كنسرت حدود 10 سال قبل آقاي مديري را يادم نمي رود و آن ارسكتر بزرگ زهي كلاسيك + سازهاي پاپ و ايراني و بخصوص صدايي كه اصلا فالش نبود و بسيار خوب و راحت مي خواند مخصوصا قطعه آره بارون مي يومد خوب يادمه كه با تار اجرا شد و بسيار خوب و ساده و صادق بود نوع خواندن ايشان.
اولين آليوم خود را هم كه سالها قبل داشتند با بابك بيات و فردين خلعتبري كار كردند و اين ويژگي كه كار موسيقي را اصلا شوخي نمي گيرند و بسيار فاخر و جدي به آن نگاه مي كنند يكي از ويژگيهاي آقاي مديري است و كار كردن آدمهاي درست و حسابي در موسيقي با ايشان بخاطر شناخت و نوع نگاه آقاي مهران مديري و احاطه شان به مباني موسيقي كلاسيك - كه مبناي هر چه در موسيقي است مي باشد- است. پس دليلي نمي شود چون ايشان بخاطر موارد ديگري مطرح و چهره هستند حرفهايي كه در باره بسيار يصادق است را براي ايشان ذكر كنيم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما