برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 9 دی 1394 - 02:19

محسن چاوشی عزیز با انتشار این اهنگ کاری کرد که بعد از مدتها مجبور بشم به سایت سر برنم و درباره ی این شاهکار صحبت کنم !!
این اهنگ سوا از اینکه بهترین ترک منتشرشده در ماه های اخیر بین تمامی خواننده هاست یکی از بهترین ترک هایی هم هست که خود جناب محسن چاوشی تا به حال منتشر کرده و اونقدر زیباست که نمیدونم ایا میشد از این بهتر و زیباتر یک اهنگ رو اجرا کرد یا نه!!
ترانه ی کار فوق العاده و طبق معمول حسین صفا گل کاشته و اهنگسازی کم نظیر محسن و تنظیم عالی بهروز صفاریان و لحن خوندن استثنایی محسن این اثر رو به اثری ناب بدل کرده!!
باید به مسئولین سریال شهرزاد تبریک گفت که با هوشمندی تمام بهترین هنرمند این مملکت رو برای اهنگای این سریال انتخاب کردن و بدون شک در کنار اینکه سریال شهرزاد سریال واقعا خوبیه بار اصلی استقبال مردم از این سریال بر دوش محسن چاوشی بوده و دلیل اصلی استقبال مردم در کنار زیبایی خود سربال توانایی منحصر به فرد محسن چاوشی بوده!!
فقط کافیه به این فکر کنیم که اگر به جای محسن خواننده ی دیگه ای مانند احسان خواجه امیری یا محسن یگانه یا هر خواننده ی دیگه ای اهنگهای این سریال رو میساخت ایا میتونستن اینچنین مانند محسن شاهکار خلق کنن و نقشی مانند محسن رو در جذب اینچنینی مخاطب ایفا کن؟جواب قطعا خیر هست چون در میان خوانندگان کشور که خم سبک چاوشی هستن هیچ هنرمندی پیدا نمیشه که حتی 30 درصد از توانایی های محسن رو داشته باشه و این معنیش این نیست که سایر خوانندگان ضعیف هستن و اتفاقا خواننده و هنرمند خوب زیاد داریم ولی موضوع اینجاست که محسن چاوشی زیاد از حد خوبه و در واقع یک استثنا در میون هنرمندان محسوب میشه!!
در هر رشته ای یک استثنا وجود داره و به عنوان مثال در سینمای ایران اصغر فرهادی یک استثناست یا شهاب حسینی یک استثناست و در موسیقی هم این فرد استثنایی کسی نیست جز اقای خاص محسن چاوشی عزیز!!
امیدوارم به زودی البوم جدید استاد هم منتشر بشه و از لحظه لحظه ی اون لذت ببریم!!
در اخر هم امیدوارم همیشه محسن چاوشی در سلامت کامل جسمی و روحی باشن و بازم برای ما طرفدارا لحظات ناب خلق کنن!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما