برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 12 مهر 1394 - 12:03

سلام. دوستان از طرفدارای دو آتیشه و محکم چاوشی هستم و با آهنگاش زندگی میکنم.این کار خیلی خوب بود و به دلم نشست مدت ها بود منتظر ریتمیک از سلطان بودم ، اما یه چیزی بد جور زد توو ذوقم ، در پی نظراتی که از برخی دوستان همینجا خوندم که فرموده بودن آهنگ کمی شبیه به آهنگ روز برفی مرتضی پاشایی هست ، به دلیل اینکه تا حالا حتی یک آهنگ هم از ایشون گوش نکرده بودم و این آهنگشم هم همینطور ، رفتم دانلود کردم ، و دیدم که یه فرق یه تیکش خییییییییلی بیشتر از کمی! به هم شبیهن! اصلا خودشه ! فقط اون با ویلن هست و این با یه ساز بادی! وگرنه اون قطعه دقیقا همینه! خیلی دوس دارم معنی این کارو بدونم !
سه حالت داره
*یا این آهنگ واسه قبل بوده و به نحوی نفوذ کرده بوده به زمانی(تنظیم کننده) و در نهایت پاشایی.
* یا محسن در یه حرکت ناامید کننده از مرتضی پاشایی تقلید کرده،(موسیقی اون کار رو مرتضی خودش ساخته بوده)
*یا قطعه ی مورد نظر مربوط به یه موسیقی خارجی بوده (احتمال زیاد ترکیه ای) ، که هر دو این عزیزان به صورت جداگانه و مستقل از روش الگو برداری یا بهتره بگم کپی کاری کردن. به نظر خودم مورد سوم احتمالش خیلی بیشتره،شما چی فکر میکنید؟

خلاصه من که ضد حال خوردم. یه همچین ضد حالی رو البته شدید ترشو موقعی خوردم که فهمیدم آهنگ (برقصا )دقیقا مو به مو ، نوت به نوت ، کپی برداری شده از یه آهنگ تاجیکستانیه.

و یه مورد دیگه هم آهنگ اول آلبوم پرچم سفید که اسمشو یادم نیست ، (زخم میزنی اما از جذام بیزاری) هم کاور یه آهنگ خارجی بود. و آهنگ جوابم نکن هم مشکوک به کپی بودن هست. به کجا داریم میریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما