برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 31 خرداد 1394 - 12:14

من طرفدار پر و پا قرص چاوشی ام... قبل تر از خیلی از دوستانی که ادعای طرفداری دارند
ولی محسن چاوشی قطعا شخصی ست که به مخاطبان و هوادارن خود احترام نمی گذارد، با حرفی که راجع به کنسرت دادن زد تمام خوانندگان را از استاد شجریان تا پینک فلوید زیر سوال برد... واقعا آن ها کنسرت می دهند که چه شود؟
اگر ناراحت نمی شوید باید بدانید که محسن چاوشی بت نیست، اگر انسان خوب و فهمیده ای ست برای خودش هست و همین امر باعث محبوبیت اش شده ولی هر هنرمند و سلبریتی از فوتبالیست گرفته تا خواننده و بازیگر وظایفی در قبال طرفدارانش سوای به نحو احسنت انجام دادن کار تخصصی اش دارد که باید انجام بدهد و انجام ندادنش دقیقا توهین یا هیچ شمردن هوادارنش محسوب میشود، محسن چاوشی آشپز نیست که صرفا غذای خوب درست کند و پشت آشپزخانه پنهان شود، مگر اینکه خودش قبول کند که آهنگ هایش طرفدار دارند نه خودش !!!
در مورد موسیقی سنتی هم نظرشان کاملا اشتباه است...در هیچ دوره ی تاریخی چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب موسیقی سنتی از نظر شنیدن در حد پاپ نبود دلیل واضحی هم دارد چون موسیقی واقعی ست و مخاطبان خاص خودش را دارد و نه عام مردم، اما در مورد افول موسیقی سنتی از پر فروش بودن آلبوم های همایون شجریان (قبل از آرایش غلیظ که به جرگه موسیقی به ظاهر تلفیقی وارد شود) تا فروش کنسرت ها و آلبوم های خود استاد شجریان زمان فعالیت داخل ایران، جناب تاج، اقبال گسترده از اپرای مولانا محمد معتمدی و همایون شجریان، اقبال کنسرت های عبور و برف خوانی علی قمصری و سری کنسرت های استاد علیزاده موکد این نکته هستند که موسیقی سنتی نسبت به دهه های گذشته نه تنها افول نکرده بلکه مخاطبان بیشتری را جذب کرده است.
محسن چاوشی انسان نمونه و خوبی ست و آهنگ ها و صدای خاص و زیبایی دارد و در این شکی نیست... اما آیا هنرمند "به معنای سبلیریتی و هنرمند" خوبی هست؟ آیا تا امروز هوادارن خود را راضی کرده یا هواداران مجبور شده اند که راضی باشند؟ مسئله این است !!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما