برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 25 اسفند 1393 - 09:09

به به به 1000ماششششالله به آقا میثم ابراهیمی ترکوند با این آلبومش،یعنی بدون شک بهترین آلبوم سال هستش!اصلا قابل مقایسه با آلبوم قبلیش نیست واقعا سورپرایز شدم!
بعد عاشقانه ها یه همچین آلبوم یه دستی ندیده بودم،فوق العاده اکتیو و متفاوت و با احساس و حرفه ای!13تا آهنگ که هر کدوم ازون یکی بهتر،این آلبوم تو بالاترین سطح موسیقی تو ایران بسته شده.بابا خیلی خرج کرده خیلی وقت گذاشته واقعا دمش گرم!
عرضم به حضور شما که تو احسان خواجه امیری بالاتر از من نیس ولی باید بگم که این آلبوم از آلبوم احسانم بالاتر هستش چه برسه به چاووشی و رضا صادقی فریدون آسرایی و این مسائل!فضای مثبت آقا فضای مثبت!خسته شدیم بسکی آه و ناله شنیدیم،خدایی من دیگه می خواستم بزنم تو کار سنتی ولی با آین آلبوم روح تازه در رگ های من جریان سازی شدش.
صدبار به این آقا احسان گفتیم باو بیا برو با این کوشان حداد کار کن که در حدت باشه مگه گوش کرد!حالا بیا ببین،واقعا منفجر کرد با تنظیم تراک 5 از تگرگ!به احتمال زیاد هیت میشه این کار.واقعا آروز دارم شاهد همکاری احسان با کوشان حداد عزیز باشم،خدایی سالی 4تا آهنگ بیشتر تنظیم نمی زنه ولی نبض تنظیم الکترونیک داخل تو دستاشه،قدرت یعنی این!
و باریکلا،باریکلا به گروه پازل که به جرأت میگم بهترین تنظیماشون تا با حال رو اجرا کردن و به همراه کوشان این آلبومو ترکوندن!خداوکیلی تنظیم باید اینجوری باشه،انصافا من کاور ندیدم که بخوام بگم کی کدوم کارو تنظیم کرده ولی برا من آقا اصن تراک 5 داد می زنه که کار کار کوشان حداده!این درسته.
و واقعا تبریک میگم به خود میثم با این اجرای زیبا و دلنشین و حرفه ای که خیلی خوب از هحنجره ش صدا گرفته و به خوبی از ته دل داد می زنه،واقعا حال کردم!خیلی صدای نازی داری پسر دمت گرم.
تبریک میگم،واقعا امسال و یکی دو سه سال اخیر آلبومی تو این سطح من که ندیدم و اگه "عاشقانه ها"نبود می گفتم بهترین آلبوم چند سال اخیر حتی! امیدوارم عوامل تو پخش قوی عمل کنن تا مردم متوجه بشن یه همچین آلبوم بمبی اومده و از شنیدنش لذت ببرن و میثم ابراهیمی به حقش برسه،دقیقا بهترین آلبوم امسال هستش اینو من که حرفه ای موزیک گوش میدم دارم میگم و البته این نظر شخصی منه و شاید خیلیا افسرده باشن یا سیستم صوتی شون پیزوری باشه خخخخخ و نتونن با این آهنگای بمب ارتباط بگیرن یا بخوان با تعصبای نا به جا سرشونو بکنن زیر برف و واقعیت رو منکر بشن ولی من خودم شخصا به خاک و خون کشیده شدم و صد درصد حمایت می کنم از میثم عزیز و اورجینال تهیه می کنم چون وقت گذاشته و خرج کرده تلاش کرده خیلی عالی کار کرده،بالا 100ملیون خرج کرده انصافا!
حالا آقا احسان ما بعد یه عمر تجربه گیر کرده با بهروز علیاری و چه می دونم کی بود اون یکی خداشاهده اسمشم یادم نیس ها سعید زمانی و این مسائل! با اینا گیر کرده اندر خم یه کوچه!باعا داداش من پول خرج کن توعم شدی رضا صادقی؟!
کاری ندارم آقا،ما که این دم عیدی بار خودمونو با آلبوم آقا میثم عزیز بستیم دستش درد نکنه بهش قول میدم اگه همین راهو که پیش گرفته ادامه بده ظرف 3سال آینده تو تاپ لیست خواننده های ایران قرار می گیره و کاراش بگیر میشه.
خدایی آلبوم بگیری شده واقعا دارم لذت می برم از شنیدنش،مخصوصا تراک 5 و 9 که اصن فقط باید با ولوم بالا باهاشون بری تو افق محو شی...فقط میثم جون کاش کاری که که کوشان بسته بودو میذاشتی سرکاستی اونوقت می دیدی چطور ملت تو همه ماشینا می ترکوندنش برات،ولی بازم می گیره این کاره من شک ندارم.
و بگم که که میثم جون با این آلبومت من فرزاد فرزینو عرضم به حضورت بابک جهانبخشو و این مسائلو بوسیدم و تقریبا گذاشتم کنار چون در حال حاضر شما خیلی بهتر ازینا کار کردی و چون من دنبال موزیک بترکونم موزیک خوب گوش میدم ازت حمایت می کنم و بعد احسان طرفدار توعم ها ها ها.
دوستان مثه موزیک ما نباشید،ازین جوون با استعداد سرزمینمون حمایت کنید و این آلبومو به همه پیشنهاد کنید و تو شنیده شدن این اثر عالی سهیم باشید هرچند معتقدم مردم خودشون موزیک خوبو از بد تشخیص میدن و خیلی زود این آلبوم جای خودشو بین مردم باز می کنه!
به امید،به امید موفقیت بچه های با استعداد موزیک ایران از جمله آقا میثم و نبض موزیک داخل احسان خواجه امیری عزیزم که امیدوارم این آلبومو گوش کنه و تو روند کاریش تجدید نظر کنه!
یه دنیا خوشبختی تو راهه،میاد سراغ هردوتامون...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
12 + 5 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما