چه كسي گفته كه موسيقي تيتراژ آرايش غليظ، راك تلفيقي است؟!
اين كار يك كار آواز محور است و آواز در آن مهم تر و اصل است و موسيقي فرع آن. صداي اركستر كه از قصد غير واضح است را در كنار اجراي آواز در وضوح طبيعي خود بشنويم. اين كار، روايت هاي متفاوتي آوازي از بيان و اداي لحن و تحرير هاي تركيبي در موسيقي ايراني و در زمينه اي است كه اين زمينه موسيقي اصيل نيست و بستر، در فضاي موسيقي راك است.
البته يك نكته ديگر هم اين جلسه داشته است و آن اين است كه در محافل هنري حتما حتما بايد يك نفر يا يك كار كوبيده شود و عليه خواننده يا آهنگساز حرف و حديث باشد.
جدا از موضوع اينجا، ديده شده كه جلسه نقد و معرفي اثر و آلبومي گذاشته مي شود آنوقت صاحب اثر بجاي تبيين نگاه خود، اثر منتشر شده خود و نوع نگاهش در آن اثر و جايگاه اثرش در آن سبك موسيقي در عوض مي آيد كار و شخصي ديگر را مي كوبد!
چه كسي گفته كه موسيقي تيتراژ آرايش غليظ، راك تلفيقي است؟!
اين كار يك كار آواز محور است و آواز در آن مهم تر و اصل است و موسيقي فرع آن. صداي اركستر كه از قصد غير واضح است را در كنار اجراي آواز در وضوح طبيعي خود بشنويم. اين كار، روايت هاي متفاوتي آوازي از بيان و اداي لحن و تحرير هاي تركيبي در موسيقي ايراني و در زمينه اي است كه اين زمينه موسيقي اصيل نيست و بستر، در فضاي موسيقي راك است.
البته يك نكته ديگر هم اين جلسه داشته است و آن اين است كه در محافل هنري حتما حتما بايد يك نفر يا يك كار كوبيده شود و عليه خواننده يا آهنگساز حرف و حديث باشد.
جدا از موضوع اينجا، ديده شده كه جلسه نقد و معرفي اثر و آلبومي گذاشته مي شود آنوقت صاحب اثر بجاي تبيين نگاه خود، اثر منتشر شده خود و نوع نگاهش در آن اثر و جايگاه اثرش در آن سبك موسيقي در عوض مي آيد كار و شخصي ديگر را مي كوبد!