برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 15 شهریور 1393 - 13:13

اصلا معلوم نیست چه خبر است .دوستان قضیه را سیاسی میکنند اگر بخواهیم از دید سیاسی نگاه کنیم لغو کنسرت بهترین بهانه برای بزرگ کردن داستان بود.بهترین راه برای پشت کردن حافظ ناظری به کشورش مخصوصا در این اوضاع کشور و دنیا. با این عقایدتان راه به جایی ندارید.
آقای دارابی شما از این انتقادات زیبایتان!چه سودی میبرید.شما اصلا کاری به نقد استاد کامکار ندارید منتظر فرصتی بودید تا بگویید آهنگسازی میخوانید ما هم می دانیم دانشگاه هنر و دانشکده
هنر های زیبا چیست اساتیدش را هم می شناسیم.موسیقی هم میدانیم سر فصل ها ی درسیتان را هم میدانیم.شما نمی توانید با دو سه سال موسیقی خواندن بیایید و بخواهید بیان کنید که موسیقیدان هستید و نظر بدهید در مورد سواد موسیقایی ناظری جوان .اصلا کاری به استاد ناظری نداریم حافظ جدا از پدرش است هم در زمینه موسیقی هم خط مشی فکری. اگر به خودتان زحمت خواندن تنها مصاحبه هایش را داده باشید متوجه می شوید.اصلا حافظ بی سواد پس چه کسی از سه سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد؟ چه کسی ایوان مدائن را در 14 سالگی ساخت؟نکند می خواهید بگویید مولویه دروغین است؟پس چه کسی در دانشکده mannes درس خواند نکند می خواهید بگویید دانشگاهی که 100 سال است بنا شده وجود ندارد؟حرف شما درست مدرک ارزش ندارد . مدرک حافظ ناظری را در نظر نگیریم در ایران و زیر نظر اساتید بزرگ که به یادگیری موسیقی پرداخت.شما انگار نه حافظ ناظری را میشناسید نه استاد ناظری را نه اینها را بلکه اساتید بزرگ دیگر را هم نمیشناسید از روی جوانی و اینکه تنها در دانشگاه آهنگسازی میخوانید ودیدید یکی از هنرمندانمان به موفقیتی جهانی رسید نتوانستید تحمل کنید و این گونه انتقاد منفی وتخریب کننده کردید . شما بهتر است از ابتکار آقای ناظری درس بگیرید و بیشتر وجدی تر پیگیر آموزش باشید نه این که مانند آلمان قدیم از پشت دیوار برلین دورخودتان فقط بیرون را نفی کنید.نمیدانم از کی حافظ ناظری را شناختم چون بر میگردد به دوران کودکی ام. تا جایی که یادم است با توجه به خانواده ام با صدای اساتید بزرگ از جمله استاد ناظری بزرگ شدم وتا حدودی با عقاید ایشان و پسرش آشنا هستم اگر کمی وقت بگذارید وفراتر از سایت ها ومطبوعات ایران بروید و بهتر حافظ ناظری را بشناسید بد نیست . آنوقت واقعا میفهمید حق کدام است .متوجه میشوید که کار سمفونی رومی چقدر تاثیر گذار بوده . چه کسانی مشتاق ایران شدند.این ها هیچ کدام رضایت خاطر برای شما نیست؟متوجه میشوید که این کار کاملا علمی و حساب شده است .نمی خواستم وقت بگذارم و اینهمه بنویسم چون اظهارات نه تنها شما بلکه هیچ کس دیگر حتی اگر یک استاد بزرگ باشد ارزش این کار و حافظ ناظری را کم نمی کند کسی که هدف بزرگی دارد به سر وصدای اطرافش توجه نمی کند .اما شما از نقد ساده هم فراتر رفتید . امیدوارم بهتر فکر کنید وبهتر نتیجه بگیرید به هر حال قرار است شما هنرمند این کشور زیبا و عاشق باشید این حرف هارا هر روز صبح به خودم هم میگویم و به خودم قول میدهم جز برای پیشرفت فرهنگ و هنر کشورم و حضور آن در دنیا کاری نکنم و به حواشی توجه نداشته باشم ما هنرمندان نوپای این سرزمین هدفی بزرگ تر از این دعواها داریم یادمان نرود و هدفمان را گم نکنیم و در این راه از دوستان هنرمند دیگر حمایت معنوی کنیم این عاقلانه ترین راه موجود است که من درک کردم.از حرف هایتان معلوم است هدفی بزرگ دارید برایتا آرزوی موفقیت میکنم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما