با سلام - گرچه صدای آقای قربانی خوب است و انصافا هم خواننده باسواد و خوش صدایی هستند ولی به نظر می رسد صدای ایشان برای این کار و آثار استاد تجویدی اصلا مناسب نیست مثلا اگر اگر یاداستاد استاد افتخاری را با این البوم مقایسه کنیم و یا اهنک دیدی که رسوا شد دلم را که استاد افتخاری هم خوانده با هم مقایسه کنیم می بینم که صدای استاد افتخاری به مراتب خیلی برای اهنکهای استاد تجویدی جواب می دهد شاید بهتر بگوییم با 8 ترک البوم یاداستاد اثار استاد تجویدی در میان نسل جوان جانی تازه پیدا کرد. از طرفی یاد استاد منتشر شد ان همه نقد و انتقاد فقط به خاطر اینکه نباید افتخاری می خواند حال آنکه یکی از بهترین آثار موسیقی تاریخ ایران با یاداستاد رقم خورد و استاد تجویدی هم خیلی از این البوم و صدای استاد رضایت داشتند اما اکنون با تمام احترامی که به استاد روشن روان و آقای قربانی قائل هستیم نمی دانیم زبانهای تند انتقاد و منقدان کجاست و چرا لب به انتقاد نمی گشایند که چرا اثار قدیمها این جور شد ان جور شد.
با سلام - گرچه صدای آقای قربانی خوب است و انصافا هم خواننده باسواد و خوش صدایی هستند ولی به نظر می رسد صدای ایشان برای این کار و آثار استاد تجویدی اصلا مناسب نیست مثلا اگر اگر یاداستاد استاد افتخاری را با این البوم مقایسه کنیم و یا اهنک دیدی که رسوا شد دلم را که استاد افتخاری هم خوانده با هم مقایسه کنیم می بینم که صدای استاد افتخاری به مراتب خیلی برای اهنکهای استاد تجویدی جواب می دهد شاید بهتر بگوییم با 8 ترک البوم یاداستاد اثار استاد تجویدی در میان نسل جوان جانی تازه پیدا کرد. از طرفی یاد استاد منتشر شد ان همه نقد و انتقاد فقط به خاطر اینکه نباید افتخاری می خواند حال آنکه یکی از بهترین آثار موسیقی تاریخ ایران با یاداستاد رقم خورد و استاد تجویدی هم خیلی از این البوم و صدای استاد رضایت داشتند اما اکنون با تمام احترامی که به استاد روشن روان و آقای قربانی قائل هستیم نمی دانیم زبانهای تند انتقاد و منقدان کجاست و چرا لب به انتقاد نمی گشایند که چرا اثار قدیمها این جور شد ان جور شد.