برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 20:25

مجله دوست داشتنی نسیم هراز، شماره اول، آذر ۸۴ و قیمت بامزه ۹۹۹ تومان!
عکس دسته جمعی آریانی ها روی جلد و تیتر: تک باشیم، ستاره نیستیم
الان هم دقیقا همینه آریان ستاره بازار موسیقی پاپ نیست اما همچنان تک هست! هنوز هم گروهی که شبیه آریان باشه و محبوبیت و موفقیت دوران اوج آریان رو تجربه کرده باشه، تشکیل نشده .
و یکی از دلایل خاص بودن آریان حضور دو خواننده با دو جنس و رنگ صدای کاملا متفاوت بود بنابراین حضور پیام صالحی ضروریه و هواداران گروه دوست دارند صدای ایشون رو هم در قالب آریان بشنوند.
جدایی اعضای اصلی گروه همیشه مشکل سازه. سال ۸۷ که نینف امیرخاص از آریان جدا شد درسته که گروه به کار خودش ادامه داد اما بخش بزرگی از زحمت ها به دوش علی پهلوان افتاد خیلی از پیگیری ها و دوندگی ها و دلسوزی ها برعهده علی پهلوان بود این رو تمام اعضای گروه قبول دارند.
درمورد بحران هایی که این روزا پیش اومده پیام صالحی و محسن رجب پور چندسالی هست که اختلافاتی دارند ولی در تمام این مدت علی پهلوان واسطه بین این دو بود و نمیذاشت اختلافات به ضرر آریان تموم بشه ولی حالا عدم حضورش باعث شده شرایط پیچیده بشه و مشکلات بیشتر.
ولی به ایشون حق میدم. من چندین ساله طرفدار آریانم و کم و بیش درجریان مشکلات ۱۴ ساله آریان هستم ولی هیچوقت علی پهلوان رو تا این حد خسته ندیده بودم.
تو این چندسال اخیر خیلی اتفاقات افتاد و ماجرای عجیب و غریب مجوز آلبوم پنجم هم باعث شد خستگی ها تو تن بمونه و انگیزه ها کم بشه.
امروز که شما این یادداشت رو گذاشتید ۱۱ اردی بهشت و تولد علی پهلوان هست و هواداران آریان باوجود همه خبرهای تلخ این روزا، امروز خوشحالند. امیدوارم بازم آریان برگرده و بازم شاد باشیم و امیدوار...
ما " آریانی ها" هستیم...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما