برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:59

آقای حامد زمانی که امروزه به عنوان خواننده ارزشی شناخته شده اند سعی کردند که سیاست و دیانت را کنار هم داشته باشند ..سال 92 شاهد کارهای زیبا و پر محتوایی از ایشون بودیم مثل مرگ بر آمریکا..پایداری..گزینه های روی میز..راز روشن..ما ایستاده ایم..خواننده آهنگ هایی که خیلی از خوانندگان دیگر به دلیل از دست دادن مخاطبانشون هیچ وقت حاضر به خوندن این طور اشعار نیستند اما ایشون چون هدفشون و راهشون مهمه براشون جدا از همه چیز با شجاعت و ایستادگی دارن حرف ما ها رو بلند بلند فریاد میزنند و تو این را لطف دوستان مخالف هم کم نبوده..!!!!
در مورد آقای سامی یوسف که بنده خیلی وقت ها پیش کارهای ایشون را دنبال میکردم باید بگم وقتی آهنگ های ایشون را گوش میدیم احساس میکنیم که یه چیز کم داریم یعنی نمیتونیم با آهنگ هاشون هماهنگ باشیم ...خواننده های غربی غیر مسلمان هم در مورد مبارزه با ظلم خواننده اند..و فقط ایشون نیستند..اما بحث اینجاست که وقتی آهنگ خوانده میشود در مورد اسلام باید به ابعاد مختلفی از اسلام توجه شود..ما اعتقاد داریم سیاست و دیانت را باید در کنار هم داشت..آهنگ های آقای یوسف برای مردمان خودشون خوبه اما اون چیزی که حد اقل به ما ایرانی ها حرکت میده..شور میده.. شعور میده هشیاری میده..استقامت میده..آهنگ های ایشون هست که سعی میکنند اسلام را با ابعاد مختلفش نشون بدند..ایشون در آغاز راه هستند و مطمئن باشید اگر امکانات و حمایت های آقای سامی یوسف را داشتند الان خیلی خیلی شناخته شده تر بودند..مشکل اینجاست که به خواننده های ارزشی کم اهمیت داده میشه!!
طنز کرکره هم با تیتراژش که حدودا 6 ماه پیش ساخته شده بود! فرق میکرد این آهنگ ارزشی بود چون مفاهیم ارزشی را داشت منتقل میکرد و تیتراژ رانباید با خود برنامه قضاوت کرد!!
پیشنهاد میکنم دوستان برای اطلاع بیشتر از آهنگ های جناب زمانی و مصاحبه هاشون سری به سایت رسمیشون بزنند..
http://fans.hamedzamanimusic.com/

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما