جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 20:30

سلام بنیامینی ها !!! به نظر من:
1. البوم نسبت به 88 و 85 ترانه های فوق العاده قوی تری داشت مخصوصا اهنگ گل یاس 2 که به نظرم استاد احمدی می خواستن خودشونو نسبت به گل یاسی که واسه شادمهر گفته بودن 1 بار دیگه محک بزنن و موفق هم شدند.
2.ملودی ها تکراری بود و مثلا ملودی اهنگ جادوگر گیسو رو چند مرتبه در البوم می شنوید به نظر من ذهن بنیامین تو ساخت ملودی یه جورایی به تکرار رسیده شبیه ملودی چند اهنگ رو شما تو البوم مازیار عصری که بنیامین ساخته بود می بینین.
3.تو بخش تنظیم یکنواختی خاصی رو نا خوداگاه حس میکنید مخصوصا افکت ها رو اکثرا قبلا تو اهنگ های دیگه شنیدین
4.تو استفاده از ساز بالاخره بنیامین الکترونیک محض رو رها کرذ سولو گیتار اهنگ دست نگه دار و سولو های اکاردئون و ویولن خیلی خوب دراومده به نظرم تو خیلی از اهنگ ها میشد گیتار الکترونیک بیشتر نشون داده بشه که البته این بر میگرده به تنظیم کننده و علاقه بیشترش به ساز ویولن که بیشتر معلومه
5.این که 4 تا از اهنگ ها قبل از انتشار البوم شنیده شده بود از بنیامین بعید بود
6.بنیامین با خوندن 1 خونه تسلطشو تو خوندن به بقیه ثابت کرد
هر چند تو بحث خوندن در سایر اهنگ ها پیشرفت خاصی نسبت به 88 نداشته است
7.فضای البوم به شدت از حادثه اتفاق افتاده متاثر بود
8. به نظر من اگه تو ساخت ملودی از مهدی یراحی کمک گرفته می شد و تو تنظیم از اقای افکاری کمک گرفته میشد یکنواختی البوم کمتر تو چشم می اومد
9.در مجموع البوم منتشر شده از البوم مهدی یراحی ضعیف تر(نه به دلیل خود مهدی بلکه به خاطر اطرافیاش) و نسبت به سایر البوم های سال 92 قوی تر بود

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما