نمیدانم بر چه مبنایی نامبردن شادمهر عقیلی دراین سایت مجاز شمرده میشود اما نام خوانندهای که در این یادداشت اشاره شده حذف شده، با هر معیاری مقایسه کنیم او از شادمهر چهرهی موجهتری دارد!
آقای افشار خیلی خوشحالم که یادداشتی جدی بعد از مدتها راجع به چاووشی خواندم. باشما در مورد جایگاه او موافقم، و امیدوارم این تنوع و تفرج سبکی او، او را از هویت و همان آبشخوری که گفتید دور نکند.
و امیدوارم باز این حرفها که او را منتسب به یک شیوه و صدا میکند باعث نشود او سعی در مبرا کردن خود از این نسبتها بکند و این را کسر شان و نقطهی ضعف برداشت کند. مثل کاری که در گذشته سعی در انجامش داشت؛ عوض کردن استایل خواندن و لحن. که متاسفانه باعث به یغما رفتن دو آلبوم اول مجاز او شد. و انها آلبومهایی نبودند که انتظار میرفت.
کاش به این نقطه نظر برسد که میتوان در عین پایبندی به ریشه و داشتنِ امضا، در فضای جدید شکوفه زد و در عین تعلق به یک خاستگاه، سبک و مسیر را ارتقا داد نه با نفی آن.
نمیدانم بر چه مبنایی نامبردن شادمهر عقیلی دراین سایت مجاز شمرده میشود اما نام خوانندهای که در این یادداشت اشاره شده حذف شده، با هر معیاری مقایسه کنیم او از شادمهر چهرهی موجهتری دارد!
آقای افشار خیلی خوشحالم که یادداشتی جدی بعد از مدتها راجع به چاووشی خواندم. باشما در مورد جایگاه او موافقم، و امیدوارم این تنوع و تفرج سبکی او، او را از هویت و همان آبشخوری که گفتید دور نکند.
و امیدوارم باز این حرفها که او را منتسب به یک شیوه و صدا میکند باعث نشود او سعی در مبرا کردن خود از این نسبتها بکند و این را کسر شان و نقطهی ضعف برداشت کند. مثل کاری که در گذشته سعی در انجامش داشت؛ عوض کردن استایل خواندن و لحن. که متاسفانه باعث به یغما رفتن دو آلبوم اول مجاز او شد. و انها آلبومهایی نبودند که انتظار میرفت.
کاش به این نقطه نظر برسد که میتوان در عین پایبندی به ریشه و داشتنِ امضا، در فضای جدید شکوفه زد و در عین تعلق به یک خاستگاه، سبک و مسیر را ارتقا داد نه با نفی آن.