ترانه متوسط رو به ضعیف ، ملودی ضعیف رو به افتضاح ، تنظیم ضعیف رو به افتضاح ، وکال متوسط به بالا ، میکس و مسترینگ متوسط
در کل کار ضعیفی بود
واقعا واسه طرفدارای عبدالمالکی که میان میگن "خیلی هم خوب بود" ، "حسودیت میشه پس نظر نده" ، "کور بشن حسودا ، بمیرن حسودا" و .... متاسفم.
خواهشا یکم فرهنگتون رو ارتقا بدید. متاسفانه ما ایرانیا اصلا روحیه انتقاد پذیری نداریم . تقصیر خودمون هم نیست چون این ریشه در فرهنگ سازی اشتباه داره
در ضمن من با فلسفه ی لقب این خواننده مشکل دارم. تا اونجایی که اطلاع دارم به خاطر اینکه صدای ایشون رو آدمهای زیادی میپسندن و شاید کمتر کسی باشه که از صدای ایشون خوشش نیاد ، این لقب رو هوادارها واسش انتخاب کردن.
ولی این لقب از نظر علمی کاملا اشتباه هست. وسعت صدا واسه صدای 6 دانگ به کار میره که ایشون این قابلیت صدایی رو ندارن. احتمالا بعضیا در جواب من میان میگن که "صدای علی خیلی هم خوبه و خیلی هم 6 دانگه" که پیشاپیش واسه دانش کم و تعصب بالای این افراد تاسف میخورم
بدرود دوستان
ترانه متوسط رو به ضعیف ، ملودی ضعیف رو به افتضاح ، تنظیم ضعیف رو به افتضاح ، وکال متوسط به بالا ، میکس و مسترینگ متوسط
در کل کار ضعیفی بود
واقعا واسه طرفدارای عبدالمالکی که میان میگن "خیلی هم خوب بود" ، "حسودیت میشه پس نظر نده" ، "کور بشن حسودا ، بمیرن حسودا" و .... متاسفم.
خواهشا یکم فرهنگتون رو ارتقا بدید. متاسفانه ما ایرانیا اصلا روحیه انتقاد پذیری نداریم . تقصیر خودمون هم نیست چون این ریشه در فرهنگ سازی اشتباه داره
در ضمن من با فلسفه ی لقب این خواننده مشکل دارم. تا اونجایی که اطلاع دارم به خاطر اینکه صدای ایشون رو آدمهای زیادی میپسندن و شاید کمتر کسی باشه که از صدای ایشون خوشش نیاد ، این لقب رو هوادارها واسش انتخاب کردن.
ولی این لقب از نظر علمی کاملا اشتباه هست. وسعت صدا واسه صدای 6 دانگ به کار میره که ایشون این قابلیت صدایی رو ندارن. احتمالا بعضیا در جواب من میان میگن که "صدای علی خیلی هم خوبه و خیلی هم 6 دانگه" که پیشاپیش واسه دانش کم و تعصب بالای این افراد تاسف میخورم
بدرود دوستان