برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:03

بله کاملا با صحبتای منطقی ت موافقم علی جون...
حالا من تو تکمیل صحبتات یه نمونه ی جالب و خیلی متناسب با این بحث که همین امروز باهاش برخورد کردم و حیفم میاد مطرحش نکنمو میارم امیدوارم واسه شمام جالب باشه!
راستش من امروز با دو سه تا از بچه ها یه چن دیقه ای تو یه پارک با هم بودیم قبل از ترک اونجا من رفتم سرویس بهداشتی یه آبی به دستم بزنم بعد با یه صحنه ی خیلی خیلی جالب مواجه شدم(قهقهه)!
یهو دیدم یه نفر رفته اون تو(هه هه هه) و "دوست دارم" محسن یگانه رو پلی کرده!
یعنی آخر خنده...
بعد برام جالب بود گفتم بذا ببینم این کیه کاشف به عمل اومد(هه هه هه) یه آقا پسر بگم پونزه شونزه ساله بود که واسه دوست هم سن و سال خودش که اونورتر بود(خنده) پلی کرده بود که ظاهرا تو اون مکان با اون کار به خوبی ارتباط گرفته بودن(قهقهه)!
حالا یه صحنه ی جالب تر اینکه تو ماشین بودیم تو ترافیک بعد یه جوونه بگم بیسو چار پنج ساله ماشینشم بالا بود "نابرده رنج" احسانو پلی کرده بود البته صداشم زیاد نبود ولی بیس ش بالا بود تپل صدا می داد از قیافه شم معلوم بود اوضاعش خیلی خرابه(آخی، خنده) خدایی آدم واسه ش حال می کرد خیلی باکلاسو بالا
و واقعا دیدن این صحنه ها منو به فکر فرو برد حالا اینو قبول کنید از منو علیرضا که هوادار احسان فرق داره کسی که با احسان ارتباط برقرار می کنه فرق داره آقا خیــــــــــــــــــــــــلی فرق داره!
دیگه من بهتر چیزی نگم چون داستان همه چیو به خوبی بازگو می کنه و بپذیریم که اینا تو جامعه داره اتفاق می افته و می بینیم که بازخورد دو مجموعه به این شکل بسیار متفاوت تو متن جامعه در حال جریانه و "من به خودم می بالم که از جنس هواداری احسانم..."

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما