جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:03

Ashkan

از موسیقی ما ممنون باشی ؟؟؟ گمونم احسان خواجه امیری باید از موسیقی ما ممنون باشه با تایید نظرات هواداری مثل تو =))) شوخی کردم .

جناب محسن شعبانی
من یه کامنت در پاسخ به بیانات شما نوشتم ریز و دقیق که متاسفانه تایید نشد
شایدم مشکل از ارسال بوده ... به هر حال مجبورم دوباره بگم... !!!

اول این جمله که احسان جایگاه خودش رو نمیدونه ، نامهای بزرگ اما کارهای متوسط !!!!!!!

اول اینکه شما قبول داری مجموعه یه مجموعه ی پخته و بزرگ هست ، و احتمالا به بالا بودن جایگاه احسان خواجه امیری در عرصه ی موسیقی واقف هستین حالا اون کار متوسط که نمیدونم بر اساس چه مقایسه یا سندی این حرفو به زبون آوردین ....
اهورا ایمان : سلام ای غروب غریبانه ی دل .... شنیدیدنش که احتمالا ؟! کولاک کرد این ترانه هنوزم که هنوزه ورد زبون همس + تک آهنگ شب سرمه که جدا طرفدار داشت !!!
دکتر افشین یدالهی : که جدا به نظر من همتا ندارن در بیان مفهوم و مغز کلام و منظور و افکارشون و تک تک کارایی که با احسان عزیز داشتن مورد توجه عموم هست ... میوه ی ممنوعه که جدا بی نظیره !!!
روزبه بمانی : با ترانه های این آلبوم ثابت کرد که عشقو در جریان روز دنبال میکنه یه کاری که بر خلاف نظر یه عده معتقدم به هیچ وجه تکرار نبود و از نقطه نظر متفاوتی به موضوع عشق پرداخته شده ....!!!
فرمودین عشق دست نیافتنی ؟!!! میشه بپرسم تعریف دقیقتون ازین واژه چی هست ؟؟؟؟
خب بزارین بگم من میگم ناهمسانی میان عاشق و معشوق .... بله که تکرار میشه ... شما تو آلبوم حباب هم اگر دقت کرده باشین توی ترک بیت آخر و چند ترک دیگه این موضوع وجود داشت و هم چنین در دیگر کارهای انجام شده و احتمالا کارهایی که من بعد میشنویم هم مورد بحث قرار میگیره ولی از نقطه نظرات مختلف ، همون طور که عرض کردم این موضوع روز هست ، شمام بشینی پای صحبت افراد مسلما به این نتیجه میرسید دیگه گذشته دوره ی عشقای ترانه ی خیال تو و .....

راجع به ترانه ی خوشبختی .... فرمودین تکرار ترانه ی خوشبختی در مجموعه های قبل هست ... من ازتون میخوام دوباره این دو ترانه رو عمیق گوش بدین اونوقت متوجه میشین که مفهوم و منظور این دو ترانه هیچ ارتباطی بهم نداره
سوای اینکه شاعران این دو ترانه به لحاظ جنسیت متفاوتن و مسلما نگاه متفاوتی به عشق دارن ... البته قبول دارم که از جدایی گفته میشه ولی کاملا زاویه ی دید شاعر و مفهوم و مقصود کلام جدای ازون کار قبل هست !!!

راجع به این حقم نیست ... به تصور شما کار ضعیفی که متوسط رو به بالا معرفی شده ؟؟؟
من یه مقایسه میکنم ترانه ی لب تیغ و آرزو رو با این ترانه .... به نظر من این ها جزء قوی ترین و منسجم رین ترانه های آلبوم بودن به نظر شما چرا لب تیغ به لحاظ محبوبیت پایین ترین کار آلبوم هست ؟؟ و این حقم نیست رتبه ی دوم یا سوم رو تصاحب کرده ؟؟؟
این نشون میده علاوه بر قوت ترانه معیار های دیگه ای وجود داره که سبب موفقیت و محبوبیت یه کار میشه و توی برهه از زمان مردم سلایق متفاوتی دارن
شاید این حقم نیست به حس مردم نزدیک تر بوده و این نشون میده که لااقل بین عامه سنجش حرفه ای صورت نمیگیره ...!

واقعا ایراد دیگه ای به این مجموعه نتونستن بگیرن که تکرار شد بهونه ی یه سری آدم من جمله سران ارشاد که هرجوری شده چوب لای چرخ این مجموعه بزارن ...
کمااینکه احسان عزیز در برنامه ی دستان متذکر شدن ترانه باید به لحاظ کیفیت مورد بررسی واقع بشه و تکرار اگر واقعا وجود داشته باشه این به خود هنرمند مربوط میشه ....
پس لازمه بگم کسی که کاری رو انجام میده خودش صاحب عقل و درک و فهم و قدرت تصمیم گیری هست چون از یه نظر هزینه ی مالی آثار رو به عهده داره و از طرف دیگه پای حرفه و جایگاه و آبروش مطرحه .... مسلما هیچ کس به ضرر خودش عمل نمیکنه و واقعا اولین کسی که صاحب نظر هست در قبال کاری که انجام میده خود هنرمند هستش انگار ما هوادارا گاهی فراموش میکنیم که خود طرفم دل داره بابا و مختاره نسبت به مفهومی که درقالب هنر قصد انتقالش رو به مردم خوب کشورش داره !!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 10 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما