برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

جواب وحید:

1
راجع به اون دوستومون که تو سایت موزیک باران اونو گفته بود دقیقا" قبلش یکی دیگه همین حرف رو راجع به چاوشی در سایر نظر سنجی ها زده بود. این که یه نفر میاد با ده تا یوزر جدید رای میده!!! بعد اگر همهی صفحات تاپیک رو خونده باشی چند نفر از هوادارای شادمهر اصلا" به دلیل همین نظر سنجی اون شب عضو سایت شدن.

2
در مورد نظر سنجی p30world اگر به آمار شرکت کننده ها نگاه کنی میبینی 112 نفر فقط شرکت داشتند که از این 112 نفر 45 نفر به شادمهر و 67 نفر به چاوشی رای دادن! اما توی نظر سنجی که من گذاشتم تعداد شرکت کننده ها 146تا قبل از بسته شدن تاپیک 146 نفر بودن. که از اون تعداد 57 نفر به شادمهر و 16 نفر به چاوشی رای دادن. اگر کمی روی
آمار فکر کنی میبینی که توی نظر سنجی p30 هم احتمال این که شادمهر اول بشه بوده. اون عکسی که من گذاشتم در نظر قبلی از اواسط نظر سجی بود. گفتم دیگه متوجه میشد چه خبره که نشدین حالا کاملشو میذارم.(لینکش تصحیح شد)
http://s8.aks98.com/images/42443903582530078511.jpg

3
اما در مورد نظر سنجی whopopular
ببین اصلا" مهمترین دلیلی که من نتایج این نظر سنجی رو رد می کنم(حداقل در مورد بخش خواننده ها) اینه که من هیچ جوری باورم نمیشه که شادمهر یا چاوشی از لیلا فروهر یا معین و یا خیلی های دیگه که در این نظر سنجی بالای شادمهر و چاوشی اند بیشتر هوادار دارند. از تو هم به عنوان یه طرفدار چاوشی بعیده که این نظر سنجی رو قبول داشته باشی.
یعنی محسن چاوشی از لیلا فروهر هم کمتر طرفدار داره؟؟؟؟؟؟؟؟
یا طرفدارای شادمهر از معین کمتره؟؟؟؟؟؟؟
کاری به این ندارم که مثلا" معین و ابی و داریوش و... پیشکسوت موسیقی هستند و جز بزرگان محسوب میشن ولی دیگه خداوکیلی از شادمهر و چاوشی بیشتر طرفدار ندارن!
اگر این نظر سنجی نتایج واقعی داشت باید شادمهر و چاوشی جز 3 نفر اول بودن نه نهم و دهم.
پس امیدوارم حداقل به خاظر احترام به چاوشی و هوادارای اون هم که شده دیگه تو و سجاد به این آمار استناد نکنید.

4
اما یه چیز کلی در مورد نظر سنجی ها که میخوام بگم اینه که هر نظر سنجی که میشه در سایت رسمی چاوشی به هوادارها اعلام میشه برید رای بدین. البته فقط کار سایت رسمی چاوشی نیست خیلی های دیگه هم این کار رو میکنند ولی هیچ وقت توی سایت رسمی چاوشی همچین چیزی رو نمی بینیم. و خود تو بهتر میدونی برای هوادارای هزر خواننده مهمترین پایگاه جمع شدن دور هم سایت رسمی هست. پس در خیلی از این نظر سنجی ها خیلی از هوادارای شادمهر اصلا" خبر دار نمی شن!

5
اما راجع به آمار مجله ی همشهری جوان باید بگم که اصلا" قابل استناد نیست. چرا؟ دلیلش رو با چند تا مثال میگم:

اول اسفند 89:
مجله ی همشهری جوان اعلام کرد آلبوم ژاکت بیشتر از یک میلیون نسخه فروخته
آخر اسفند 89 و در شماره ی نوروزی:
آمار فروش ژاکت تقریبا" 800000 نسخه اعلام شد!!!!

آخر اسفند 88 و در شماره ی نوروزی:
آمار فروش آلبوم یه شاخه نیلوفر 700000 نسخه اعلام شد
آخر اسفند 89 و در شماره ی نوروزی:
آمار کلی فروش آلبوم یه شاخه نیلوفر که پارسال منتشر شده بود 600000 نسخه اعلام شد!!!

مجله ی همشهری جوان پر فروش ترین آلبوم سال 89 رو ژاکت اعلام کرد اما مجله ی همشهری خانواده پرفروش ترین آلبوم موسیقی سال 89 رو به ترتیب رندان مست ، یکی از آلبوم های افتخاری ، آلبوم 14 لهراسبی اعلام کرد!!!

======

وحید جان امیدوارم به اندازه ی کافی تونسته باشم ذهنت رو روشن کنم. اون مطلب منم هر جای دیگه که دیدی کپی کردن براشون بنویس نویسندش گفته فقط با ذکر منبع مجازید. حالا اگر صد جا هم بود اشکال نداره.(چه کار کنم دیگه این قدر مطلبم محبوبه)
ممنون

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما