زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم و اهل تعریف و تمجید بیجا از هیچکی هم نیستم ولی این نقد اینقدر غیرمنصفانه بود که نتونستم چیزی نگم
محسن حتی زمانی که یه خواننده غیرمجاز بود، برای خودش چارچوبهایی داشت که خارج از اخلاق نبودن
قطعات خرمشهر و فلسطین توی ههمون دوره های غیرمجاز بودنش خونده شدن، شاید این شائبه وجود داشته باشه که اونارو واسه مجوز گرفتن خونده ولی خیلیا برای معروف شدن و مجوز گرفتن راه های دیگه ای رو پیش گرفتن
اگرچه شروع کاراش شبیه اون خواننده لس آنجلسی بود ولی در ادامه خودش صاحب سبک شد
به کل من که از موسیقی پاپ با این آثار اخیر نا امید شدم، فقط مونده 13 که به نظر می آد شاهکار باشه
اگرچه احسان هم خوبه ولی اون و فرزاد اگرچه کارهاشون خیلی با کیفیته ولی همیشه مثل همه و نواوری خاصی توی کاراشون نیست
زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم و اهل تعریف و تمجید بیجا از هیچکی هم نیستم ولی این نقد اینقدر غیرمنصفانه بود که نتونستم چیزی نگم
محسن حتی زمانی که یه خواننده غیرمجاز بود، برای خودش چارچوبهایی داشت که خارج از اخلاق نبودن
قطعات خرمشهر و فلسطین توی ههمون دوره های غیرمجاز بودنش خونده شدن، شاید این شائبه وجود داشته باشه که اونارو واسه مجوز گرفتن خونده ولی خیلیا برای معروف شدن و مجوز گرفتن راه های دیگه ای رو پیش گرفتن
اگرچه شروع کاراش شبیه اون خواننده لس آنجلسی بود ولی در ادامه خودش صاحب سبک شد
به کل من که از موسیقی پاپ با این آثار اخیر نا امید شدم، فقط مونده 13 که به نظر می آد شاهکار باشه
اگرچه احسان هم خوبه ولی اون و فرزاد اگرچه کارهاشون خیلی با کیفیته ولی همیشه مثل همه و نواوری خاصی توی کاراشون نیست
ولی هر آلبوم محسن، یه سبک و کار جدید ارائه کرده
انشالله که 13 خوب باشه
راستی کی میاد؟