برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بابک جان. متشکرم، ولی دست آخر هم جوابی از جنس موسیقی، نقد موسیقی و پاسخی برای گفته‌هایت نبود. توقع داشتم در مورد جمله های: " آهنگسازی آن بد است و مشکل بهرام رادان نیست اما این آلبوم به اسم بهرام رادان منتشر شده" و "موسیقی باید ذاتش خوب باشد، تو با نوازندگان خوب نمی‌توانی به موسیقی خوبی دست پیدا کنی" توضیح بدهی. بابک جان شما برای من بسیار محترم هستی. مواردی را هم که گفتی بیخیال، بیخیال ولی ... . گفته بودی: "بعد که رفتم سر کار با خودم گفتم این چه کاری است؟! خیلی هم از این اتفاق ناراحت شدم" و بخاطر آوردم که این هم شبیه همان موردهایی است که قبل تر شنیده بودم. به هر حال دوست داشتم که بحث های موسیقی، فنی و با زبان موسیقی و بدون حاشیه باشد.
در این مورد چاره ایی هم پیدا کرده‌ام و کاری را شروع خواهم کرد و امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد. معتقدم بحث فنی در مورد آثار منتشر شده هم سطح توقع مخاطب و هم احساس مسوولیت پذیری در گروه تولید را بالا می برد. اگر کسی نداند که چه ضعف‌ها و مزیت‌هایی دارد، چطور می‌تواند پیشرفت کند؟ خیلی خوب است که در نقد خیلی سفت و سخت و بی‌تعارف و البته با استدلال باشیم و در دوستی‌ها، عمیق و صمیمی.
بابک جان، شاید باور نکنی که به هیچ وجه از مطلب شما عصبانی نشدم. در بعضی موارد تعجب کردم و در بعضی موارد هم توضیح فنی شما را خواستم. آرزوی موفقیت برای بابک ریاحی پور که آرزوی بیهوده ‌ای است. سالهاست که بعنوان یک موزیک مرد توانا موفق هستید. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما