دوست گرامی هر کس سلیقه ی موسیقی خودشو داره که باید بهش احترام گذاشت,هنرمندی که فقط سلیقه ی مردمو در نظر بگیره,عمر هنریش کوتاه تر از ساله,چون سلیقه ی مردم تغییر میکنه و اونوقت ون هنرمند ضرر میکنه,یه زمانی سلیقه ی عموم مرد م ساسی مانکنو این جور چیزا بود,آیا کسایی مثل خواجه امیری و چاوشی و صادقی و یگانه که ماندگار شدن,رفتن سمت اون موسیقی سخیف؟ خیر,بلکه سلیقه ی مردمو به خودشون نزدیک کردن ,نه. برعکس,و این رمز ماندگاریشون شد,اگر این دو روزی کنار هم بودن و کارشون بسیار گل کرد,چون با میل و سلیقه ی مشترک و انگیزه ی مشترک با هم کار میکردن,ولی زمانیکه دیدن نه هدف و نه انگیزه ی یکسانی دارن از هم جدا شدن,واین یعنی حرفه ای بودن که در اوج این همکاری به یادها سپرده شد,در کل فکر میکنم هردو بسیار حرفه ای عمل کردن,گرچه ادامه ی همکاری میتونست اتفاقات خوب دیگه ای رو رقم بزنه,اما حالا باید این جدایی رو بپذیریم و برای هردو آرزوی موفقیت کنیم
دوست گرامی هر کس سلیقه ی موسیقی خودشو داره که باید بهش احترام گذاشت,هنرمندی که فقط سلیقه ی مردمو در نظر بگیره,عمر هنریش کوتاه تر از ساله,چون سلیقه ی مردم تغییر میکنه و اونوقت ون هنرمند ضرر میکنه,یه زمانی سلیقه ی عموم مرد م ساسی مانکنو این جور چیزا بود,آیا کسایی مثل خواجه امیری و چاوشی و صادقی و یگانه که ماندگار شدن,رفتن سمت اون موسیقی سخیف؟ خیر,بلکه سلیقه ی مردمو به خودشون نزدیک کردن ,نه. برعکس,و این رمز ماندگاریشون شد,اگر این دو روزی کنار هم بودن و کارشون بسیار گل کرد,چون با میل و سلیقه ی مشترک و انگیزه ی مشترک با هم کار میکردن,ولی زمانیکه دیدن نه هدف و نه انگیزه ی یکسانی دارن از هم جدا شدن,واین یعنی حرفه ای بودن که در اوج این همکاری به یادها سپرده شد,در کل فکر میکنم هردو بسیار حرفه ای عمل کردن,گرچه ادامه ی همکاری میتونست اتفاقات خوب دیگه ای رو رقم بزنه,اما حالا باید این جدایی رو بپذیریم و برای هردو آرزوی موفقیت کنیم