من اول از همه یک تشکر ویژه میکنم از فرزاد فرزین و گروه شلیک بعدش به آقی منتقد عرض کنم برادر شما اول معنی نقد رو یاد بگیر بعد که فرقشو با کوبیدن متوجه شدی نقد کن در مورد تک تک قطعات باید بگم که قطعات با هم کاملا متفاوت بود چه از نظر ترانه چه از نظر ملودی و تنظیم مثلا قطعه ی اول با دوم کلا فضای متفاوتی داشت دوم با سوم همینجور وتا قطعه ی آخر و ترانه های یه زن.... بچه....دوریت ...میدونم ونه ترانه های پر معنی و سنگینی بودند در مورد سایر ترانه ها هم بگم که فرزاد فرزین یک کنسرت گذار تک تو ایرانه ومن در یکی از کنسرتاش حاضر بودم جو کنسرت به گونه ای هست که آهنگ سنگین مورد پسند نیست و مردم آهنگ های شاد و انرژیک میخواهند پس فرزاد باید به فکر کنسرت هاشم باشه و همه جور سلیقه ای رو درنظر بگیره .....صدای فرزاد یک صدای ثابت شدس و قابل تشخیص هستش و قرار نیست در همه یترک ها از تمام ظرفیت صداش استفاده کنه این کار رو در آلبوم شانس انجام داد و باعث شد تا احساس از کار بیرون بره صدای فرزاد قابلیت بالا و پایین رفتن داره که این قضیه رو در آهنگ عاشقت بودم یا خلیج فارس میشه دید
من اول از همه یک تشکر ویژه میکنم از فرزاد فرزین و گروه شلیک بعدش به آقی منتقد عرض کنم برادر شما اول معنی نقد رو یاد بگیر بعد که فرقشو با کوبیدن متوجه شدی نقد کن در مورد تک تک قطعات باید بگم که قطعات با هم کاملا متفاوت بود چه از نظر ترانه چه از نظر ملودی و تنظیم مثلا قطعه ی اول با دوم کلا فضای متفاوتی داشت دوم با سوم همینجور وتا قطعه ی آخر و ترانه های یه زن.... بچه....دوریت ...میدونم ونه ترانه های پر معنی و سنگینی بودند در مورد سایر ترانه ها هم بگم که فرزاد فرزین یک کنسرت گذار تک تو ایرانه ومن در یکی از کنسرتاش حاضر بودم جو کنسرت به گونه ای هست که آهنگ سنگین مورد پسند نیست و مردم آهنگ های شاد و انرژیک میخواهند پس فرزاد باید به فکر کنسرت هاشم باشه و همه جور سلیقه ای رو درنظر بگیره .....صدای فرزاد یک صدای ثابت شدس و قابل تشخیص هستش و قرار نیست در همه یترک ها از تمام ظرفیت صداش استفاده کنه این کار رو در آلبوم شانس انجام داد و باعث شد تا احساس از کار بیرون بره صدای فرزاد قابلیت بالا و پایین رفتن داره که این قضیه رو در آهنگ عاشقت بودم یا خلیج فارس میشه دید