جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقای m0hammad
178.131.76.67

اجازه بده جناب بابا صفری یا خود محسن یگانه پاسخ بده.روی صحبت با جناب باباصفری بود نه شما که خودتو انداختی وسط که آره!منم هستم و مصداق کاسه ی داغ تر از آش شدی...
حتی اگه به همین نقد سطحی که جناب بابا صفری انجام داده خوب نگاه کنی،می بینی تنها یه ترانه شکل /فرم/فضا و شیوه ی پرداخت درستی داره که همون ترانه دو راهیه!که همین ترانه مورد شک واقع شده.(در سطح یک ترانه ی کاملاً حرفه ای تا مدت ها در کارنامه ی ترانه سرایی یگانه خودنمایی خواهد کرد...عجب!!!)...خب!اینکه محسن یگانه عشق! ترانه سرائی داره خیلی خوبه و ایشالا یه روز حرفه ای بشه توی ترانه سرائی.

جناب آقای m0hammad شما خودتو ناراحت نکن.جناب استیری حتما به موقع حضور پیدا می کنند...

یه بار دیگه دو بیت از هر دوترانه رو مورد بررسی قرار بدیم ببینیم چی شده:
بیا برگردیم اون روزا ما که همدیگه رو داریم
کی گفته آخر خطیم کی گفته آخر کاریم(محسن یگانه)

تو دستاتو تکون میدی همین جا آخر راهه
داریم از هم جدا میشیم داریم میریم تو بیراهه(محسن یگانه)

......
عباس استیری:
نیگا کن داره تنهائی برامون دس تکون میده

نیگا کن داره دلتنگی ما رو با دس نشون میده

گمونم آخرین باره که ما همدیگه رو داریم

که طعم بوسه هات میگه منو تو آخر کاریم(عباس استیری)
.............

خب!دس تکون دادن که مرتب تکرار میشه و همدیگه رو داریم/آخر کاریم...
حالا فضای ترانه و شیوه ی پرداخت و ریتم و غیره... بماند!

منتظر پاسخ جناب بابا صفری می مونم...موفق باشید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما