برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه سال پس از انتشار در یوتیوب
موزیک‌ویدیوی محسن یگانه ۸۰ میلیونی شد
موسیقی ما - تعداد بازدیدهای موزیک‌ویدیوی «محسن یگانه» در یوتیوب از مرز ۸۰ میلیون گذشت.

به گزارش «موسیقی ما»، موزیک‌ویدیوی اجرای زنده آهنگ «بهت قول میدم» که از تاریخ 22 دسامبر 2016 (۳ دی ۱۳۹۵) روی این وب‌سایت معتبر بین‌المللی قرار گرفته، بیش از ۸۰ میلیون بار توسط کاربران یوتیوب بازدید شده که البته این رقم فقط مختص ویدیوی منتشر شده روی کانال رسمی محسن یگانه در یوتیوب است. این ویدیو در حال حاضر پربازدیدترین موزیک‌ویدیوی ایرانی است.

این تنها موزیک‌ویدیوی محسن یگانه است که به اجرا در کنسرت او در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اختصاص دارد. «مجید فرهبد» کارگردانی این ویدیو را بر عهده داشته و شرکت «آوای فروهر» ناشر آن است.

برای ویدیوی اجرای زنده آهنگ «بهت قول میدم»، بیش از ۳۶۰۰۰ کامنت درج شده و نکته‌ی جالب در بخش کامنت‌های این ویدیو، درج نظر توسط مخاطبینی از کشورهای کانادا، لبنان، ژاپن، سوئد، تاجیکستان، اندونزی، افغانستان، موریتانی، ارمنستان، عراق، مراکش، ازبکستان و... است که به محسن یگانه و موسیقی ایران ابراز علاقه کرده‌اند.

این رکوردزنی یگانه در حالی صورت گرفته که پس از برخی جَوسازی‌ها و شایعات ماه‌های اخیر درباره مهاجرت این خواننده به کانادا، او چند شب پیش با انتشار تصویری از برج میلاد تهران در صفحه رسمی‌اش، از بازگشت به ایران خبر داد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 13:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک‌ویدیوی محسن یگانه ۸۰ میلیونی شد | موسیقی ما