برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور حفظ سلامتی هنرمندان و علی‌رغم انجام تمامی امور اجرایی
ششمین جشن سالانه موسیقی ما، ۱۲ اسفند برگزار نخواهد شد
موسیقی ما - ستاد برگزاری ششمین جشن سالانه موسیقی ما، در خصوص این رویداد که بنا بود دوازدهم اسفندماه سال جاری برگزار شود، اطلاعیه‌ای صادر کرده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هنرمندان ارجمند و هنردوستان گرامی

ستاد برگزاری ششمین جشن سالانه موسیقی ما به اطلاع می‌رساند علی‌رغم اعلام قبلی مبنی بر برگزاری این رویداد در تاریخ دوازدهم اسفندماه سال جاری در تالار وحدت تهران و با وجود انجام تمامی مراحل اجرایی این رویداد، ناگزیر است تا برای بار سوم، برگزاری «ششمین جشن موسیقی ما» در سال جاری را ملغی اعلام کند.

«جشن سالانه موسیقی ما» در این سال‌ها با وجود مشکلات فراوان، به شکلی کاملاً مستقل برگزار شده تا بتواند مهم‌ترین شعار خویش مبنی بر «همدلی اهالی موسیقی» را محقق سازد. امسال نیز طی تلاش شبانه‌روزی اعضای این ستاد، قرار بود تا ششمین دوره این رویداد در دومین روز آذرماه برگزار شود که به دلایل مختلف، امکان آن فراهم نشد و برگزاری این مراسم به دی‌ماه موکول شد.

حوادث آبان‌ماه، شهادت سردار سلیمانی و غم از دست دادن هم‌وطنان‌مان در پرواز ۷۵۲ هواپیمای اوکراینی، از جمله مسائلی بود که سبب شد برگزاری این برنامه چند بار به تعویق افتد و در حال حاضر نیز با توجه به فراگیری بیماری کرونا و از آنجا که سلامتی اساتید و هنرمندان و مدعوین این جشن، نسبت به هر مسأله‌ی دیگری در اولویت است، برای سومین بار متوالی برگزاری این رویداد لغو می‌شود.

پنج دوره پیشین جشن موسیقی ما با هدف تقدیر از اهالی موسیقی و ایجاد محیطی برای همدلی بیشتر اهالی موسیقی از هر سبک و سیاق برگزار شده و با وجود آنکه به نظر می‌رسد برخی، از برگزار نشدن این رویداد و رویدادهای مشابه مستقل در حوزه موسیقی خشنود می‌شوند، «موسیقی ما» از اینکه فرصت تقدیر و بزرگداشت موسیقی و موسیقی‌دانان گرامی در سال جاری فراهم نشده، ناخشنود است و تلاش می‌کند سال آینده با شکوه بیشتر این مراسم را برگزار کند.

ستاد برگزاری ششمین جشن سالانه موسیقی ما برای صیانت از آرای هنرمندان و هنردوستانی که در این رویداد شرکت داشتند، نتایج نظرسنجی سالانه موسیقی ما برای انتخاب برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۱۳۹۷ را به زودی و به شکل متفاوتی که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود، معرفی خواهد کرد.

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 14:37

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 12:24

برای کاشه هزینه ها اینترنتی و از راه دور برگزار شود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ششمین جشن سالانه موسیقی ما، ۱۲ اسفند برگزار نخواهد شد | موسیقی ما