برنامه یاد بعضی نفرات
 
بمب انرژی در جشنواره موسیقی فجر
«امید حاجیلی» اشک همه را در آورد!
موسیقی ما – خواننده آلبوم «حاجیلیتو» با همان انرژی همیشگی در سالن همایش‌های ایرانیان و در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در تهران روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، امید حاجیلی با قطعه «مجنونم کنی» روی صحنه آمد و در همان ابتدای کنسرتش رو به حاضرین گفت: «از مسئولین سالن تقاضا دارم همه سیستم گرمایشی سالن را خاموش کنند چون کنسرت‌‌های من با بقیه کنسرتها فرق دارند و اگرگرمای سالن بیشتر از این باشد، تا آخر اجرا همه ما از شدت هیجان دست زدن آب می‌شویم.»

حاجیلی همچنین گفت: آنهایی که از قبلا به کنسرت من آمده اند می‌دانند که کنسرت های من سه شرط اصلی دارد. اول اینکه وقتی از سالن بیرون می روید بای حتما کف دستان شما قرمز شده باشد. دوم اینکه فردا صبح صدایتان گرفته باشد و درنیاید و سوم هم اینکه فردای کنسرت های من حوالی عصر باید پشت کتف و کول هایتان باید بگیرد و درد داشته باشید. اگر این شرایط برایتاناتفاق نیفتاد بدانید که برای کنسرت من آن انرژی همیشگی را صرف نکرده اید. حاجیلی که کل برنامه‌اش در همه کنسرت‌های این سالها سرشار از ریتم و هیجان و انرژی است، در اوایل برنامه خود نیز گفت: ما همیشه در کنسرتهایمان اشک همه را با قطعات غمگین و آرامی که داریم در می آوریم و امروز هم باید اشک شما را دربیاوریم و این قطعات عمدتا آرام و غمگین امیدوارم حوصله تان را سر نبرد!

حاجیلی قبل از هر قطعه تاکید می کرد: برای قطعه غمگیم بعدی آماده اید؟ و پس از واکشن حاضرین، شادترین و ریتمیک ترین قطعه خود را اجرا می کرد تا سالن همایش های ایرانیان لحظاتی پر از انرژی و هیجان را تجربه نماید. ربابه،افتاد، وقت گل نی، پریزاد،ای داد، پشت باغ مولوی،باریکلا، ترک دیار، رعنا و... قطعات این خواننده بودند که فضایی شاد را در سالن باعث شدند و حضور و تک نوازی استاد وحید اسداللهی از دیگر بخش های مهیج کنسرت امید حاجیلی بود.

حاجیلی سپس گفت: من بهترین سالهای کاری ام را به عنوان نوازنده در ارکستر مرحوم ناصر عبداللهی بوده‌ام وهنوز هم بهترین خاطرات رااز آن سالها دارم. همیشه به او مدیون بوده و هستم و در همه کنسرت هایم اثری ازاین خواننده بزرگ پاپ ایران اجرا کرده و میکنم و آنرا به روح بزرگ ناصر تقدیم می کنم. حاجیلی اثری جنوبی را خواند و در ادامه نیز با اجرای قطعات آذری، گیلکی و جنوبی به اقصی نقاط ایران سفری کوتاه داشت تا مخاطبان در سالن یک دور موسیقی کل ایران را با سبک و سیاق خاص امید حاجیلی بشنوند.

اجرای قطعه پرطرفدار «دلبر» مهم ترین و پرطرفدارترین بخش کنسرت حاجیلیتو بود که با تک نوازی عالی حسین شریفی آخرین ته مانده های انرژی حضار هم در سالن پیچید تا کنسرت امید حاجیلی واقعا اشک همه را در روز دوم جشنواره موسیقی فجر در آورده باشد!

مریم کی احمدی، سمیرا ملک، علی مرادی و مجید کمالی اعضای گروه کر، حسین شریفی، ، و آرش صمیمی نوازندگان ساز های بادی، مجید برومند نوازنده گیتار بیس، اشکان پور فرخی و نوید کرامین نوازندگان پرکاشن، ناصر گرجی نوازنده نی انبان، آرشام غفوری نوازنده گیتار الکتریک، مجتبی اسدپور نوازنده کیبورد، رامین زواری نوازنده درامز، ارکستر حاجیلی را در این شب تشکیل می دادند.

جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی ز 20 تا 30 دی ماه ر سالن همایش های ایرانیان برگزار می‌شود.

                                                                                        *********

امید حاجیلی: سعی می کنیم این بمب را بزرگتر کنیم


پیش از آغاز کنسرت امید حاجیلی، خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفتگویی باامید حاجیلی داشت که در ادامه می‌توانید متن این گفتگو را بخوانید:

* جشنواره موسیقی فجر را چقدر در پیشرفت کلیت موسیقی در ایران تاثیرگذار می‌دانید؟

اگر بخواهم درمورد ماهیت جشنواره صحبت کنم خیلی اتفاق خوبی است که هر سال این اتفاق می‌‌افتد و در این چندسال خیلی هم بهتر شده. ولی من فکر می‌کنم علاوه بر اینکه گروه‌های داخلی حمایت می‌شوند و فضایی دارند که در قالب جشنواره اجرا و رقابت کنند. البته ما در بخش جنبی هستیم و رقابتی نیست ولی مهمترین اتفاقی که می‌تواند خارج از بخش جشنواره بیفتد حضور گروه‌های خارجی است و من فکر می‌کنم اگر درطول سال بتواند این کنسرت‌ها برگزار شود و تداوم داشته باشد باعث می‌شود موسیقی کشورمان پیشرفت کند. چون دانشجویان و مردم این کنسرت‌ها را می‌بینند و باعث می‌شود سطح کیفی شنیداری مردم بالا بیاید. چون قطعا کیفیت کنسرت‌های آن طرف شاید از ما بالاتر باشد. البته اگر گروه‌هایی بیاید که کیفیتشان واقعا از گروه‌های داخلی بالاتر باشد که آن را باید کارشناسان تایید کنند و از آن گروه‌ها دعوت کنند.

* به بمب انرژی معروف هستی و معمولا در اجراهایت نهایت انرژی و هیجان موج می‌زند. انرژی‌ای بعد اجرا برایت می‌ماند که به منزل برسی؟

اینکه به من می‌گویند بمب انرژی بخاطر موزیک‌ها و شرایط کنسرت‌هایم هست. چون واقعا سعی می‌کنم در کنسرت‌هایم شرایطی ایجاد کنم که همه با انرژی تمام شده بروند و بلاخره این اتفاق برای خودم هم می‌افتد. من بعد از کنسرت انرژی برایم نمی‌ماند و تنها انرژی که مانده انرژی است که مردم به من می‌دهند. متقابلا من هم همه انرژی‌ام را به عزیزانی تقدیم می‌کنم که به کنسرتم آمده اند. تاکنون خداراشکر موفق بوده‌ایم و سعی می‌کنیم این بمب را بزرگتر کنیم و همینگونه جلو برویم. نهایت تلاشم همیشه رضایت صددرصد مخاطبین از کنسرت است و همه تلاش من و تیم و گروهمان و همه کسانی که در شب کنسرت من زحمت می کشند همین است. امیدوارم موفق باشیم و روز به روز درصد رضایت مندی مخاطبان‌مان را بالاتر ببریم.

* کمی درمورد فضای جدید کاری‌ات و آلبوم و تک تراک‌های جدید و وقفه بین آن‌هاحرف بزن.

چون 80-90 درصد کارهایی که تولید می‌کنم را خودم انجام می‌دهم و بار آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی روی دوش خودم است و حتی بعضی اوقات به دلیل وسواس در شعر هم ورود می‌کنم به همین دلیل زمان بر است. وقتی تعداد کنسرت‌ها زیاد می‌شود و زمان بندی به گونه‌ای می‌شود که من درگیر کنسرت‌ها می‌شوم طبیعتا نمی‌رسم که روی آهنگ‌ها کار کنم. ولی خودم علاقه ندارم که زیاد و زود به زود آهنگ بیرون بدهم. با اینکه می‌دانم وقفه این علاقه نداشتن زیاد است و باید وقفه آن کمتر شود. آلبوم که فعلا نمی‌خواهم بیرون بدهم و می‌خواهم برای یک مدت تک تراک منتشر کنم چون فکر می‌کنم نتیجه آن برای من بهتر خواهد بود. قول می‌دهم بیشتر کار کنم و زمان فاصله بین تراک‌هایم را بیشتر کنم که مخاطبانم را راضی نگه دارم.

گفتگو: بهمن بابازاده / گزارش ویدئویی: علیرضا حق شناس / عکس ها: لیلی شاهوردی
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 11:48

دیدگاه‌ها

شنبه 23 دی 1396 - 10:52

تیپ رسمی واسه کنسرت آخه ... یکم از سیروان یاد میگرفت لااقل این تیکشو

شنبه 23 دی 1396 - 10:52

عالي هستي شما ارزوي موفقييت روز افزون

شنبه 23 دی 1396 - 10:52

کارتون درسته سلامت باشید و شاد و مانا

شنبه 23 دی 1396 - 10:52

واي كنسرتاش عاليه يعني به معني واقعي ميتركونه

شنبه 23 دی 1396 - 10:52

دمش گرم كه اينقدر شاد ميكنه

یکشنبه 24 دی 1396 - 09:11

عزيز دل هستن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امید حاجیلی» اشک همه را در آورد! | موسیقی ما