برنامه یاد بعضی نفرات
 
تلفیق صدای پاپ-کلاسیک و کلاسیک ایرانی در «جست‌وجوی عشق»
همکاری حجت اشرف‌زاده و دامون نوردین؛ از دبستان تا دنیای حرفه‌ای
موسیقی ما - حاصل همکاری حجت اشرف‌زاده و دامون نوردین منتشر شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این دو خواننده که پیش‌تر خبر همکاری‌شان منتشر شده بود، در روزهای اخیر قطعه «جست‌وجوی عشق» را منتشر کردند. این قطعه با ترانه «مرجان تراب»، آهنگسازی و تنظیم «دامون نوردین» و به تهیه‌کنندگی «بهنام میراحمدی» تولید و منتشر شده است.
 
«حجت اشرف‌زاده» درباره همکاری با دامون نوردین در این قطعه گفت: «رفاقت ما به سال‌های دور و دوران کودکی برمی‌گردد. در گروه سرود مدرسه که سرپرستی‌اش را استاد مجید نوردین (پدر دامون) بر عهده داشت در کنار هم بودیم. دامون پیانو می‌نواخت و من خواننده گروه بودم. سال‌ها بعد من بار دیگر با او مواجه شدم و از صدای زیبا و اجراهایش لذت بردم. تصمیم بر همکاری گرفتیم و اثری برای این همکاری انتخاب شد که ترانه زیبای خانم «مرجان تراب» را به همراه داشت که محتوای آن گفت‌وگوی انسان با پروردگارش بود.»
 
اشرف‌زاده درباره مضمون ترانه «جست‌وجوی عشق» اظهار داشت: «در میان اتفاقات مختلفی که این روزها در جهان اطراف ما می‌افتد، به نظرم این‌که در یک قطعه موسیقی بتوان با خالق هستی گفت‌وگو کرد و از بدی‌ها و کژی‌های پیرامون به او پناه برد، اتفاق مبارکی است. خوشحالیم در روزگاری که همه برای مسائل مختلف می‌سرایند و می‌خوانند، این افتخار را داشتیم که برای گفت‌وگویی بین انسان و خالقش قطعه «جست‌وجوی عشق» را بخوانیم.»
 
حجت اشرف‌زاده همچنین درباره این همکاری گفت: «دامون نوردین در بخش آهنگسازی و تنظیم بسیار تلاش کرد تا این قطعه به نسخه‌ای مناسب برای صدای هر دوی ما برسد و معتقدم این تلاش، بدون رابطه قلبی او با پروردگارش هرگز به ثمر نمی‌نشست. به عقیده‌ی من «دامون» به واسطه‌ی صدای رسا، پر توان و باتکنیکش در کنار سواد موسیقایی در آهنگسازی و تنظیم، در آینده‌ای نزدیک، روزهایی طلایی و سرشار از موفقیت خواهد داشت. من صدای دامون را بسیار دوست دارم و خوشحالم قطعات خوبی برای آلبومش ساخته که به زودی منتشر خواهد شد و برای او یک اتفاق خوب رقم خواهد زد.»
 
«دامون نوردین» نیز درباره اثر مشترکش با حجت اشرف‌زاده اظهار داشت: «این قطعه قبلاً در قالب آلبوم «رنگ خورشید» منتشر شده بود. وقتی پیشنهاد این همکاری از سوی بهنام میراحمدی (تهیه‌کننده) ارائه شد، من چند قطعه ساختم و پیشنهاد کردم؛ اما حجت عزیز این قطعه را دوست داشت و در نهایت تصمیم بر آن شد که همین را بخوانیم. در نسخه قبلی من تنها خواننده‌ی قطعه بودم و با توجه به این‌که قرار شد دو خواننده این قطعه را بخوانند و این‌که صدای زیبای حجت قرار بود در فضایی پاپ شنیده شود، تنظیم را عوض کردم و تغییراتی هم در ملودی اعمال کردم. حجت هم به بهترین شکل این قطعه را اجرا کرد و این همکاری برایم واقعاً لذت‌بخش بود.»
 
آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعه «جست‌وجوی عشق» درباره ترانه این کار گفت: «روی صحبت شاعر در این اثر، با خدا است و مضمون آن این است که از همه مسائل دنیوی دوری می‌کند و دنبال خدا می‌گردد تا بالاخره روزی خود را به او نزدیک کند.»
 
«بهنام میراحمدی» تهیه‌کننده این قطعه نیز اظهار داشت: «از آنجایی که صدای دامون نوردین در فضای موسیقی پاپ کلاسیک و صدای حجت اشرف‌زاده در فضای موسیقی کلاسیک ایرانی است، احساس کردیم قرار گرفتن این دو صدا که در جنس و سبک متفاوت هستند در کنار هم و کنتراست آنها می‌تواند جذاب باشد و از این رو همکاری این دو خواننده‌ی خوش‌صدا که دو دوست قدیمی هم هستند شکل گرفت و خدا را شکر در فاصله کمی پس از انتشار، بازخورد خوبی نیز میان مخاطبین داشته است.»
 
میراحمدی همچنین از تولید موزیک‌ویدئویی از سوی سازمان صداوسیما برای این قطعه خبر داد که به زودی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.
 
در ادامه قطعه «جست‌وجوی عشق» با صدای حجت اشرف‌زاده و دامون نوردین را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 15:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری حجت اشرف‌زاده و دامون نوردین؛ از دبستان تا دنیای حرفه‌ای | موسیقی ما