.
plays 172146
موسیقی ما  کنسرت پاییزی «حجت اشرف‌ زاده» بیست و یکم آذر و همزمان با سالروز تولدش در برج میلاد تهران برگزار شد. جدیدترین اجرای این خواننده با یک اتفاق به مناسبت تولدش همراه بود. در بخشی از این کنسرت صدای مادر حجت اشرف‌زاده در سالن شنیده شد که فرزندش را صدا می‌زد و همزمان هم تصاویری از کودکی این خواننده روی نمایشگرهای سالن نقش بست. لحظاتی بعد هم مادر حجت اشرف زاده از گوشه صحنه وارد شد و فرزندش را در آغوش گرفت. این اتفاق با تشویق‌های طرفداران اشرف زاده در سالن مواجه شد و لحظات احساسی جالبی را رقم زد.
 
اما حجت اشرف زاده در جدیدترین کنسرتش منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قطعات خاطره‌انگیزش را برای دوستدارانش اجرا کرد. او طی یکی دو سال اخیر توانسته فصل جدیدی از فعالیت‌های هنری خودش را آغاز کند و روند متفاوتی نسبت به تولید و انتشار آثارش نسبت به سال‌های قبل فعالیت خود داشته باشد. حجت اشرف زاده از ابتدای سال 98 در زمینه برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران هم فعال بوده است.
 
در ادامه ویدیوی سورپرایز تولد حجت اشرف زاده در کنسرتش را می‌توانید ببینید و دانلود کنید. عکس های کنسرت حجت اشرف زاده را هم از این صفحه می توانید ببنید


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
12 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو جشن تولد حجت اشرف زاده در کنسرت از حجت اشرف زاده | موسیقی ما