برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه آواي هنر مهنّا
آلبوم تصويري "كنسرت حكايت تنديس" منتشر شد
موسیقی ما - آيين رونمايي آلبوم تصويري"كنسرت حكايت تنديس" به همت موسسه آواي هنر مهنّا در سازمان كتابخانه و اسناد ملي فارس تالار سراي سخن برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم تصویری "کنسرت حکایت تندیس" به آهنگسازی و رهبری علی رادمان كه شامل تصاویر کنسرت سال 1392 ارکستر معاصر پارس در تالار احسان شیراز است روانه بازار موسیقی کشور گردید.

سيد مجتبي محنا مدير عامل موسسه آواي هنر مهنا در این باره گفت: «چهار قطعه ارکسترال و یک قسمت از پشت صحنه های کنسرت سال 90 این ارکستر در این دی وی دی قرار داده شده.» ارکستر معاصر پارس در سال 90 توسط رادمان تاسیس شد و اجراهایی در تالارهای وحدت، حافظ، احسان داشته است. رادمان که عضو هیئت علمی دانشگاه است تاکنون اجراهای متعددی در ایران و همچنین در فستیوالهای برون مرزی با رویکرد موسیقی معاصر داشته است. رادمان پیش از این آلبوم کتیبه را منتشر کرده است و در این مجموعه از هنرمندان جوان و مستعد شیراز بهره برده است.

علي رادمان در این باره معتقد است: «در این مجموعه، تصاویری مربوط به کنسرت سال 92 که شامل چهار قطعه با چهار رویکرد مختلف آهنگسازی است دیده میشود که صدالبته با مراحل آماده سازی با شرایطی نه چندان آسان روبرو بوده است.»

یکی از رویکردهای مهم گروه موسیقی معاصر پارس تربیت آهنگسازان جوان، معرفی و اجرای قطعات آنهاست و بزودی شاهد اجرای دیگری از آثار آنها خواهیم بود.همواره گروه موسیقی معاصر پارس با دعوت از مربیان و اساتید مجرب آهنگسازی سعی در ارتقای سطوح علمی و تجربی دانشجویان و آهنگسازان جوان داشته است .
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 11:59

دیدگاه‌ها

یکشنبه 7 آذر 1395 - 00:55

این کار بسیار با ارزش است امیدوارم این مجموعه که با فرهنگسازی و زحمات شبانه روزی آقای دکتر رادمان به انجام رسیده بیش از پیش توسط شما عزیزان معرفی شود..از شما و همکارانتان سپاسگزارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تصويري "كنسرت حكايت تنديس" منتشر شد | موسیقی ما