برنامه یاد بعضی نفرات
 
شانزدهمین دور این برنامه برگزار می‌شود
هم‌نوایی آوازخوانان با عاشوراییان در شب آواز ایرانی
موسیقی ما - شانزدهمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» ساعت ۱۸ شنبه ۲۴ مهر ماه با حضور هنرمندان و علاقه مندان موسیقی ایرانی با حال و هوای عاشورایی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
 
«سروش بخشش» -دبیر هنری «شب آواز ایرانی»- در این باره می‌گوید:‌ «شب آواز ایرانی طبق روال معمول شنبه آخر هر ماه برگزار می‌شود و در این ماه به مناسبت ماه محرم، مهمانان متناسب با حال و هوای روزهای محرم به اجرای برنامه می‌پردازند و این مراسم به دلیل تقارن با ماه محرم به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد شد. این در حالی است که در شانزدهمین شب آواز ایرانی ذبیح الله کردعلی‌وند به همراه ساسان بازگیر نوازنده تار یکی از گروه‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در دستگاه سه‌گاه با استفاده از غزل‌های سعدی می‌پردازند. از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای علی دلفان به همراه علیرضا سپهوند نوازنده سنتور اشاره کرد که در این برنامه اجرای آوازی در مایه اصفهان با استفاده از غزل‌های نظامی گنجوی را ارائه خواهند داد.»
 
 مدیر تولید مرکز موسیقی حوزه هنری، همچنین بیان کرد: «در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است، هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت. ضمن اینکه علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه و همچنین ثبت نام و شرکت در بخش رقابتی شب آواز ایرانی می‌توانند به سامانه مرکز موسیقی حوزه هنری مراجعه کنند.»‌
 
شانزدهمین «شب آواز ایرانی» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۸ در تالار «اندیشه» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 17:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم‌نوایی آوازخوانان با عاشوراییان در شب آواز ایرانی | موسیقی ما