برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری کنسرت سال 1410 فرزاد فرزین در نمایشگاه بین‌المللی؛
رویایت را به مردم نگو، نشانِشان بده
موسیقی ما - فرزاد فرزین هفته گذشته بار دیگر در تهران روی استیج رفت و طی دو سانس همراه با گروه شوک هنرنمایی کرد.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، 23 مردادماه به اجرای سانس‌های تمدیدی کنسرت سال ١٤١٠ فرزاد فرزین اختصاص یافته بود. کنسرتی که با اجرای پرفورمنس متفاوتی از این خواننده همراه بود و در پی استقبال مخاطبین از اجراهای 29 و 30 تیر، از سوی برگزارکنندگان تمدید شد و احتمالاً او و گروهش شهریورماه بار دیگر این برنامه را روی استیج خواهند برد.
 
اگر قرار باشد اجراى متفاوتی از ستارگان پاپ را انتخاب کنیم، قطعاً کنسرت فرزاد فرزین نامزد اصلی در این زمینه خواهد بود. وجود چارچوب‌های خاص، گران بودن یا در دسترس نبودن برخی امکانات، محدودیت سالن‌های اجرای کنسرت و... شاید از جمله دلایلی هستند که اهالی موسیقی را از انجام برنامه‌ریزی‌های خلاقانه برای ارائه پرفورمنسی متفاوت بر حذر داشته و در روزهایی که به این دلایل، کمتر خواننده و تهیه‌کننده‌ای جذابیتهای بصری را در اولویت کنسرت‌های خود قرار می‌دهد، فرزاد فرزین در هر دور از اجراهای سال‌های اخیرش در پایتخت، برنامه ویژه‌ای را مدنظر قرار داده و نشان داده که می‌توان برنامه متفاوتی را روی صحنه برد.
 
این برنامه‌ریزی‌ها و تفاوت‌های کنسرت فرزاد فرزین باعث می‌شود حتی اگر مخاطب آثار این خواننده نباشید -مثل نگارنده این متن-، در تمام مدت برنامه از دیدن اجرای او و گروهش خسته نشوید و لااقل کنسرتی ببینید که مشابه آن را کمتر دیده‌اید.
 
****
شرح کنسرت سال 1410 فرزاد فرزین پیش‌تر در گزارشی عنوان شد. در سانس‌های تمدیدی این کنسرت چهره‌هایی چون حسام نواب صفوی، روزبه بمانی، مهدی مدرس، علیرضا طلیسچی، سروش گودرزی، هومن سزاوار، میلاد باران، پرستو صالحی و... از جمله میهمانان این برنامه بودند. این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد. «کیوان ملک‌مطیعی» نیز کارگردانی صحنۀ این کنسرت را بر عهده داشت.
 
مهران خلیلی (نوازنده گیتار الکتریک و رهبر ارکستر)، احمد امین‌پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسفون)، امیرمیلاد نیکزاد (کیبرد)، احسان امیری (گیتار بیس)، سهراب رمضان‌زاده (درامز) و پیمان عیسی‌زاده (مدیر برنامه) فرزاد فرزین را در این اجرا همراهی کردند.
 
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» و «حمیدرضا امینی» از کنسرت 23 مرداد فرزاد فرزین و حاشیه‌های آن را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 - 15:56

دیدگاه‌ها

yu
شنبه 30 مرداد 1395 - 08:13

عکسا عالی بود ایول

شنبه 30 مرداد 1395 - 14:34

فقط میتونم بگم دمت گرم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رویایت را به مردم نگو، نشانِشان بده | موسیقی ما