برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور «پوریا حیدری»، «شهاب اکبری»، «امیر ارجینی» و «سعید سام»
آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» منتشر شد. این مجموعه دارای نه قطعه به نام‌های «نگاه بی‌تفاوت»، «کابوس تنهایی»، «بهترین آرزوها»، «احساس موافق»، «یه دنیا میدونه»، «نیمکت خالی»، «صدای خسته»، «گله» و «یک مسئله کوچیک» است. شهرام بزرگمهر در بخش ترانه‌های این مجموعه با «علی استیری»، «امیر ارجینی»، «بهروز بیات» و «پریا صوفی‌پور» همکاری کرده است. «پوریا حیدری»، «شهاب اکبری»، «سعید سام»، «مازیار عطاریان»، «شهاب حسینی» و «بهنام ناصری» هم تنظیم قطعات آلبوم «خواستنی» را انجام داده‌اند.

«فیروز ویسانلو»، «سیامک شکوری»، «مسعود همایونی»، «پیام طونی»، «میثم مروستی»، «بهنام کریمی»، «بهنام حکیم»، «بابک یوسفی»، «هومن رها» و «آرش شعیب» نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

شهرام بزرگمهر در سال 1383 آلبوم «دیوار شکسته» را منتشر کرد و توانست در دوران شکوفایی موسیقی پاپ، نام خود را در بازار داخل مطرح کند. او سپس در سال 1385 آلبوم «همصدای قلبم» و در سال 1387 آلبوم «عهدی دوباره» را به بازار عرضه کرد. این خواننده همان سال از ایران خارج شد و پس از مدتی اقامت در خارج از کشور چندی پیش به ایران بازگشت و مراحل تولید چهارمین آلبوم رسمی خود را آغاز کرد. نهایتاً شهرام بزرگمهر آلبوم «خواستنی» را به تهیه‌کنندگی خودش تولید کرد و این اثر از سوی شرکت «هنرنمای پارسیان» در بازار توزیع شده است.

این خواننده در حال حاضر مراحل تولید چند تک‌آهنگ را پیگیری می‌کند و قرار است به زودی این آثار را از طریق سایت «موسیقی ما» و سایر رسانه‌ها به مخاطبانش عرضه کند. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که شهرام بزرگمهر در حال برنامه‌ریزی برای اجرای زنده در اواخر سال جاری است.  
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 07:38

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» منتشر شد | موسیقی ما