برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما»
تیزر آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» منتشر شد
موسیقی ما – جدیدترین آلبوم «شهرام بزرگمهر» پس از شش سال دوری این خواننده از بازار موسیقی پاپ، بهمن‌ماه منتشر خواهد شد. این آلبوم «خواستنی» نام دارد و در آن جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ حضور دارند. مراحل اداری و صدور مجوز این آلبوم به پایان رسیده و قطعاتش آخرین روزهای میکس و مسترینگ را سپری می‌کند. «امیر ارجینی»، «شهاب اکبری»، «سعید سام» و «علی استیری» از جمله ترانه‌سراها و موزیسین‌هایی هستند که در آلبوم خواستنی حضور دارند و هنوز جزئیات بیشتری از عوامل، منتشر نشده است. از سوی دیگر شهرام بزرگمهر برای آلبوم جدیدش یک تیزر هم آماده کرده است.

این تیزر خوش‌ساخت به کارگردانی «پدرام اکبری» تولید و برای آن از تجهیزات متعدد فرودگاهی و لوکیشن‌هایی در چند نقطه ایران بهره گرفته شده است. همچنین به گفته دست‌اندرکاران این اثر تصویری، تولید آن بیش از یک ماه به طول انجامیده است. تمامی تصاویر این تیزر هم با استفاده از دوربین‌های فول اچ دی و همراهی دو تیم حرفه‌ای تصویربرداری و نورپردازی به ثبت رسیده است. البته تیزر آلبوم خواستنی به نوعی رونمایی از موزیک ویدئوهای آن هم هست و طی روزهای آینده قرار است موزیک ویدئوهای این مجموعه هم از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم خواستنی با صدای شهرام بزرگمهر و کارگردانی پدرام اکبری را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
 
کیفیت حجم لینک
480 p 33 MB دانلود
720 p 86 MB دانلود
1080 p 203 MB دانلود
خواستنی (Teaser)
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 16:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیزر آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» منتشر شد | موسیقی ما