برنامه یاد بعضی نفرات
 
برادر «آریا عظیمی‌نژاد» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد
نیما عظیمی‌نژاد: آریا با چند روز استراحت به سلامتی کامل می‌رسد
موسیقی ما – هفته گذشته و همزمان با سومین شب از لیالی «قدر» خبر عارضه قلبی «آریا عظیمی‌نژاد» مخاطبان و جامعه موسیقی را متأسف کرد. این موزیسین سرشناس پس از عمل مربوط به گرفتگی رگ قلب در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار می‌گیرد و از هفته گذشته تا کنون خیلی‌ها پیگیر سلامتی او هستند. چون طیف گسترده‌ای از مردم با موسیقی فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی نظیر «میم مثل مادر»، «گینس»، «پایتخت»، «چاردیواری»، «زیر هشت»، «جراحت»، «پریدخت» و «چک برگشتی» و.... خاطره دارند. ما هم برای اطلاع از آخرین وضعیت این هنرمند محبوب با برادر او گفتگویی داشتیم و پیگیر این اتفاق شدیم.

«نیما عظیمی‌نژاد» درباره آخرین وضعیت برادرش به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «وضعیت آریا در حال حاضر پایدار و تحت کنترل است و او با چند روز استراحت به سلامتی کامل می‌رسد.»

او در ادامه گفت:« دلیل اصلی بستری‌شدن آریا گرفتگی رگ قلب بود که این روزها خیلی‌ها به این مشکل دچار می‌شوند. او سابقه بیماری قلبی در گذشته نداشت و این اولین‌بار بود که چنین اتفاقی برایش رخ می‌داد. پزشکان تشخیص داده‌اند که او فعلاً بستری  باشد تا در آرامش استراحت کند و همه شرایط و شواهد حاکی از بهبودی او است.»

برادر کوچکتر آریا عظیمی‌نژاد که در زمینه آهنگسازی، نوازندگی و خوانندگی فعالیت می‌کند سوال دیگر ما مبنی بر اینکه آیا برادرش می‌تواند پس از طی دوره درمان فعالیت موسیقی را از سر بگیرید را اینگونه پاسخ داد:« آریا می‌تواند کار آهنگسازی و فعالیت موسیقی را پس از مرخصی از بیمارستان پیگیری کند و مشکلی از این بابت ندارد. اتفاق خاصی رخ نداده و بدون هـيچ‌گونه مشکلی می‌تواند فعالیت‌های گذشته را پیگیری کند.»

نیما عظیمی‌نژاد در پایان یک گلایه هم داشت:«من منش برخی از خبرنگاران را متوجه نمی‌شوم که چرا علاقه دارند به این اتفاقات و بیماری هنرمندان دامن بزنند و مطالب نادرست منتشر کنند. چنین رفتارهايی به خانواده هنرمند لطمه می‌زند و نگرانی بی‌دلیل برایشان ایجاد می‌کند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 09:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما عظیمی‌نژاد: آریا با چند روز استراحت به سلامتی کامل می‌رسد | موسیقی ما