برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از یک دوره غیبت
آریا عظیمی‌نژاد با فیلم «23 نفر» در جشنواره فیلم فجر حاضر می‌شود
موسیقی ما - آریا عظیمی‌نژاد امسال با ساخت موسیقی برای فیلم سینمایی «۲۳نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کند.
 
آخرین حضور عظیمی‌نژاد در جشنواره فیلم فجر، مربوط به سال 95 است که با فیلم «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسمی در جشنواره فیلم فجر آن سال حاضر شد و حالا ساخت موسیقی فیلم سینمایی «۲۳نفر»، تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج را برعهده گرفته تا به این ترتیب نامش در میان آهنگسازان سی و هفتمین جشنواه فلم فجر قرار گیرد.
 
تصویربرداری این فیلم سینمایی نزدیک به سه ماه در تهران و آبادان به طول انجامید و قرار است در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. فیلمبرداری این اثر از روز جمعه ۱۳ مهر ماه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران آغاز شده بود.
 
«۲۳نفر» روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی فیلم‌هایی در این ژانر را در کارنامه کاری خود دارد که از آن میان می‌توان به فیلم «نفوذی» در سال 87 و «میم مثل مادر» در سال 85 اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 12:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آریا عظیمی‌نژاد با فیلم «23 نفر» در جشنواره فیلم فجر حاضر می‌شود | موسیقی ما