برنامه یاد بعضی نفرات
 
اهالی موسیقی چه واکنشی نسبت به بیانیه دکتر «ظریف» و اجرای برجام داشتند؟
امید به آینده؛ ترجیع‌بند تبریک‌ها به مردم ایران بابت لغو تحریم‌ها
موسیقی ما – در اولین ساعات بامداد روز یکشنبه بیست و هفتم دی‌ماه متن یک بیانیه تاریخی در شهر «وین» پایتخت کشور «اتریش» قرائت شد. دکتر «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، و «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، رو به روی دوربین‌های رسانه‌های جهان قرار گرفتند. آنها متن بیانیه آغاز برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» را قرائت کردند و رسما تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران برچیده شد. تحریم‌هایی در بخش‌های مختلف که طی سال‌های اخیر توسط آمریکا، اتحادیه اروپا و شورای امنیت سازمان ملل متحد وضع شده بود. آغاز برجام و ثبت مهر مختومه بر روی پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بازخورد گسترده‌ای در تمامی رسانه‌های جهان داشت. چهره‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در نقاط مختلف دنیا هم نسبت به این اتفاق تاریخی واکنش نشان دادند. در این بین اهالی موسیقی ایران هم همانند گذشته در کنار مردم خوشحالی خود را ابراز کردند. آنها از طریق صفحه اینستاگرام خود واکنش‌های جالبی نسبت به قرائت بیانیه آغاز برجام و لغو تحریم‌ها نشان دادند که در این گزارش برخی از آنها مورد بررسی قرار گرفته است

«محسن رجب‌پور» نوشت:«برداشته‌شدن تحریم‌ها و آغاز برجام بر تمام هموطنان عزیز و صبورمان مبارک باد.»

«تهمورث پورناظری» عکس خندانی از دکتر ظریف را در صفحه شخصی قرار داد و این شعر از مولانا را نوشت:«زهی لطیف و ظریف و زهی کریم و شریف. چنین رفیق بیاید طریق بالا را.»

«
خشایار اعتمادی» به همراه عکسی از پرچم سه رنگ ایران این متن را نوشت:«الهی دل هموطنانم شاد، لباشون خندون، سفره‌شون پربرکت باشه، الهی این افسردگی مزمن که به دلیل تحریم‌ها به دل مردمان این سرزمین حاکم شده بود ریشه کن بشه و صدای خنده سراسر سرزمینم را آهنگین کنه. به کوری چشم دشمنان سربلندی ایران و ایرانیان. ضمن تشکر از ذکاوت و پشتکار تیم هسته‌ای ایران به ویژه جناب آقای دکتر ظریف و تبریک به ایران و ایرانیان. به امید روزهای خوش.»

«فرمان فتحعلیان» متن مفصلی را به اشتراک گذاشت که در بخشی از آن گفت:«زندگی بدون تحریم؛ سلام. خوشحالم از برداشته‌شدن تحریم‌ها... خوشحالم آرزوهایی که توی این سالها برآورده نشد یا ناتموم موند با برداشته‌شدن تحریم‌ها برآورده میشه.»

«علیرضا عصار» که سابقه انتشار آثاری در وصف ایران را دارد هم گفت:«تبریک میگم برداشته‌شدن تحریمها، این اتفاق بزرگ و خوب رو به تمام هموطنان نازنینم. امیدوارم تاثیراتش بر زندگی همه بخصوص بخشی از مردم که تحت فشار زندگی می‌کنند به سرعت قابل مشاهده باشه و پایانی باشه بر سالهای سخت و سیاهی که گذشت.»

«رضا صادقی» در این زمینه نوشت:«اول تبریک به قهرمانان اصلی این ماجرا، مردم ایران که با و پرداخت تاوانها همیشه سربلند ظاهر میشن و دوم ممنون از مرد همیشه خندان و صبور دیپلماسی که نماینده روی باز و تفکر عمیق و قدرت ملت ایران بود. و چقدر خوشحالم که نقطه امیدی و لبخندی در قلب مردمم روشن شده، خدایا ازت ممنونیم اما بازم الهی چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و... اجرای صحنه‌ای «ادعا» رو تقدیم می‌کنم به لبخند مردمم و شادیهای وجودشون، ضمنان این آهنگها رو قطعا با همین انرژی و شاید بیشتر روی صحنه‌های آمریکا اجرا می‌کنیم.»

«علی پهلوان» یکی دیگر از خوانندگان پاپ بود که درباره اجرای برجام نظر خود را اینگونه عنوان کرد:«یک سر قضیه به فرجام رسید و اکنون نوبت سر دیگر است. سری که عامل این مشکلات برای مردمی با این مصیبتها صبور است. مدیران ناکارآمد، انزوطلبان، آدمهای نامرئی و... به فرجام رسیدن گام بزرگ به سوی عقلانیت گرامی باد... تا باد چنین بادا.»

«محمد زارع» با انتشار پرچم ایران گفت:«تبریک به همه مردم صبور ایران»

«احسان شماعی‌زاده» در ذیل عکسی از دکتر ظریف و فدریکا موگرینی نوشت:«تبریک به ایران و ایرانی.»

«علی بیرنگ»، آهنگساز و تنظیم‌کننده، به همراه انتشار ویدئویی 15 ثانیه‌ای از سخنرانی دکتر ظریف گفت:«امیدوار باشیم به تداومش... سال‌های سختی بود دوستان. حالا حالا هم کار داره درست کردن خرابکاری‌های قبلی.»

«میلاد لطیفی»، مدیر برنامه‌های بهنام صفوی، این توضیحات را در صفحه شخصی خود به همراه عکسی از هیئت مذاکره‌کننده ایرانی عنوان کرد:«بزرگ‌مردان تاریخ ایران خسته نباشید و پاینده بمایند. مردم ایران تبریک به خاطر لغو تحریم. ایران سرفراز. این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک باد.» بهنام صفوی هم عکس پرچم ایران را روی صفحه شخصی خود خود منتشر کرد.

«مسعود مرادی» گفت:«بعد از 12 سال... تبریک به ملت صبور ایران، شرق تا غرب، شمال تا جنوب.»

«نیکان» عکس خبر فوری یکی از رسانه‌ها را منتشر کرد و برایش این توضیح را عنوان کرد:«من اصلا از سیاست و این چیزها سر در نمیارم! فقط مثل همیشه یه آرزو دارم اینکه هر اتفاقی میوفته به نفع مردم ایران باشه.»


«یاسر داودیان» هم گفت:«تبریک به مردم خوب کشورم.»


«سمیر زند» در صفحه خود نوشت:«تبریک. سرانجام برجام به فرجام رسید.»

«امید حاجیلی» با چاشنی شوخی‌های همیشگی خود گفت:«تبریک به همه ایرانی‌های عزیز... اونایی که مثل من خوشحالن 3تا قلب کامنت بذارن.»

«علیرضا قرایی‌منش» هم چنین نظری داشت:«به امید بهترینها برای مردم فهیم و صبور ایران.»

«اردلان هوشمند» درباره وقایع بامداد بیست و هفت دی گفت:«زنده باد ایران و ایرانی. تبریک برای پایان یافتن تحریم.»

«علی ثابت» در این زمینه خوشحالی خود را به این شکل ابراز کرد:«خوشحالی وصف ناپذیر...تبریک به همه ایرانیان عزیز.»

«میلاد ترابی» در این زمینه نوشت:«تبریک به همه مردم ایران.»

«علیرضا طلیسچی» عکس متنی که در آن نوشته شده بود فرجام برجام مبارک را منتشر کرد و به انگلیسی در توضیح آن نوشت:«امیدوارم همه چیز تغییر کند.»

«مهدیه محمدخانی» هم صبح 27 دی گفت:«روزتان بخیر، تبریک به هموطنانم برای صبحی بدون تحریم، بازگشت به حق همیشگی‌مان... برکت، سلامتی و آرامش را برای زنان و مردان و فرزندان این سرزمین آرزو دارم...شادتر از همیشه و عاشق‌تر از دیروز باشید.»

«حامد صوفی‌پور» در جمع مخاطبان خود نوشت:«به امید روزهای خوب. صلح همیشه و همیشه دوست داشتنی‌ است.»

«مسعود امامی» عکس عبارت «سیزده بدر شد» را به اشتراک گذاشت و درباره آن گفت:«جز من و تو کی سزاوار بهاره...به امید آب و آبادی. فرجام مبارک.»

«بابک برهانی» هم نوشت:«لبخند ایران مبارک. به امید روزهای قشنگتر و بهتر برای تمام مردم سرزمینمان. شاد بودنمان مبارک.»

«اشکان خشایی» گفت:«ایران بدون تحریم مبارکتون باشه.»

«سهراب پاکزاد» این متن را به اشتراک گذاشت:«روزای خوبی تو راه. پر از آرامشه امسال.»

«احسان حق‌شناس» هم چنین نظری درباره آغاز برجام داشت:«تبریک به ملت ایران. امیدوارم که دیگر مشکلی برای این مردم و این خاک عزیز پیش نیاد.»

«مصطفی پاشایی» گفت:«تبریک به همه شما عزیزانم. به امید پیشرفت‌های اقتصادی و ملی در تمامی عرصه‌ها برای همه مردم ایران. اینجاست که باید بگم عاشقتونم اساسی این شده یه برجام اساسی.»

«حامد برادران» در صفحه اینستاگرامش نوشت:«تحریم‌ها برداشته شد. امیدوارم تاثیرشو توی زندگی روزمره حس کنیم. زنده باد ایران.»


روزبه نعمت‌اللهی، تینا جامه‌گرمی، محمدرضا عیوضی، انوشیروان تربتی و نیما علامه هم سایر هنرمندانی بودند که فقط عکس‌هایی از این اتفاق تاریخی را به اشتراک گذاشتند.

«محسن چاوشی» هم همزمان با ساعات پایانی روز 26 دی قطعه شاد «قلاش» با ترانه‌ای از «مولانا» را منتشر کرد. او در ایام پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 هم عمل مشابهی را انجام داد و قطعه «برقص‌آ» را در اختیار مخاطبانش قرار داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 02:47

دیدگاه‌ها

دوشنبه 28 دی 1394 - 14:30

الان مصطفی پاشایی هنرمند به حساب میاد؟؟؟چرا الکی یک نفرو بزرگ میکنید؟؟
اون فقط برادر یک هنرمند خارق العاده بود.
موسیقی ما تایید کن

دوشنبه 28 دی 1394 - 16:02
سعید

خدا بیامرزتش خودش هم چیز خارق العاده ای نداشت جز یه صدای زنونه
شما فقط بعد از مرگش بزرگش کردین

5.221.162.115
دوشنبه 28 دی 1394 - 17:27
محمد روانبخش

از نظر ما هواداراش خارق العاده بود شما میتونی موزیکهای ایشون رو گوش ندی اگ خوشت نمیاد

46.143.20.193

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید به آینده؛ ترجیع‌بند تبریک‌ها به مردم ایران بابت لغو تحریم‌ها | موسیقی ما