برنامه یاد بعضی نفرات
 
از اواخر آبان ماه و در دانشکده فنی دانشگاه تهران
کارگاه‌های ترانه کاربردی زیر نظر «مسعود امامی» برگزار می‌شود
موسیقی ما – مسعود امامی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ است که اغلب ترانههایش را خودش میسراید و بعضا با ترانهسرایان دیگر هم همکاری میکند. او چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان «زیباترین» خبر داد. آخرین آلبوم این خواننده به نام «همیشگی» در سال 93 منتشر شد و او در هفته پایانی شهریورماه سال جاری هم کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. به زودی قرار است که امامی به شکل متمرکز در زمینه ترانه فعالیت داشته باشد و از اواخر آبان ماه کلاسهای ترانه کاربردی زیر نظر او در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

خواننده قطعه «امون بده» که از سال 1384 تا 1390 به عنوان مدیر و کارشناس کانون ترانه سرایان ایران (سینما ایران)، ترانه سرایان جوانی را به جامعه ترانه‌سرایی معرفی کرده، پس از 4 سال وقفه و این بار با رویکردی متفاوت در قالب کارگاه‌های ترانه کاربردی به جامعه آموزشی این هنر باز می‌گردد.

این کارگاه‌های آموزشی با حمایت گروه «نواک» برگزار خواهند شد که «فرید مختاری» سردبیر بخش خبری «نواک» در این باره گفت:«از مدت‌ها قبل گروه «نواک» درصدد برگزاری کارگاه‌هایی با هدف ارتقاء سطح کیفی ترانه با رویکردی متفاوت نسبت به ترانه کاربردی بود. در همین راستا پس از بررسی‌های کارگروهی و نظرات اعضای گروه «نواک» و برگزاری چندین جلسه و مذاکرات متعدد، در نهایت قرار بر این شد که این کارگاه ها زیر نظر آقای «مسعود امامی» برگزار شود. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و از اواخر آبان ماه این کارگاه ها آغاز خواهند شد.»

او در ادامه نیز افزود:«مسعود امامى مشغله فراوانش را دليل دورى چند ساله‌اش از فضاى آموزشى ترانه عنوان كرده و شايد همين موضوع باعث شده تا اين اتفاق با ٨ ماه تاخير رخ دهد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 12:12

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 25 آبان 1394 - 17:50

تشکر از ترانه‌های خوب شما خوشحالم در حضور گرمتان در غرفه موسقی ما میبینم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه‌های ترانه کاربردی زیر نظر «مسعود امامی» برگزار می‌شود | موسیقی ما