برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
آلبوم «گل بیتا» با صدای «مرتضی پاشایی» در سالروز فوت این خواننده منتشر می‌شود؟
موسیقی ما – آلبومی که در سالهای دور بسیاری از قطعات آن در فضای مجازی با صدای «مرتضی پاشایی» منتشر شده است، در قالب و تنظیم هایی جدید در سالروز فوت این خواننده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «گل بیتا» که نخستین آلبوم رسمی مرتضی پاشایی بوده و در سالهای دور تعداد محدودی از آن تهیه و تولید شده و در بازار موسیقی و فضای مجازی منتشر شده است، هم اینک با فضای جدید و اخذ همه مجوزهای لازم و مجوز نشر در بازار موسیقی کشور، آماده انتشار است.

23 ام آبان امسال تاریخ انتشار این آلبوم در نظر گرفته شده است. اگر تاریخ اعلام شده که فقط برخی مدیران شرکت دارنده امتیاز آلبوم از آن اطلاع دارند و اجازه همگانی شدن اش را به کسی نداده اند، درست باشد حتما شماهم متوجه شده اید که این تاریخ همان سالروز فوت این خواننده بی حاشیه و کم سر و صداست.

مدیر عامل شرکت «ترانه سمان» (صاحب امتیاز این آلبوم) صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفته بود: «برخی رسانه‌ها خبرهایی را مبنی بر واگذاری امتیاز آلبوم «گل بیتا» به آهنگسازی و خوانندگی مرتضی پاشایی اعلام کرده‌اند که من به‌عنوان صاحب رسمی این اثر، این اخبار را تکذیب می‌کنم. آلبوم «گل بیتا» اولین آلبوم مجوزدار مرتضی پاشایی است که در سال 1387 توسط موسسه‌ فرهنگی هنری «ترانه سمان» تولید شد. مجوز این آلبوم با آهنگسازی و خوانندگی مرتضی پاشایی، تنظیم رشید رفیعی و ترانه‌های ارشک رفیعی به نام موسسه‌ تحت مدیریت من در مرکز موسیقی وزارت ارشاد و در کتابخانه‌ ملی، بخش واسپاری آثار غیرمکتوب ثبت شده است. امتیاز و مجوز این آلبوم که بخش‌هایی از آن، پیش از این توسط مرحوم مرتضی پاشایی و بدون هماهنگی با موسسه‌ «ترانه سمان» در فضای مجازی پخش شده، از تاریخ تولید (پنجم آذرماه 1387) تاکنون در اختیار کامل این موسسه بوده است. پس بدیهی است که تمام حقوق معنوی عوامل این آلبوم (آهنگساز، خواننده، تنظیم‌کننده و ترانه‌سرا) پرداخت و رضایت‌نامه‌های رسمی عوامل آن در زمان اخذ مجوز به مرکز موسیقی وزارت ارشاد تسلیم شده است.»

اما خبرنگار «موسیقی ما» پس از پیگیری موضوع متوجه شد امتیاز این آلبوم به صورت مکتوب و قانونی به موسسه ویدئو رسانه «ریز موج» واگذار شده است و «علی الموتی» (مدیر عامل ریزموج) ضمن تائید این موضوع به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «امتیار این آلبوم به صورت قانونی و مکتوب به ما واگذار شده است و تمام حقوق مادی آن نیز پرداخت شده است و این آلبوم با ساختاری جدید در سالگرد درگذشت این خواننده منتشر خواهد شد.»

این در حالی ست که عموی مرتضی پاشایی در جدیدترین اظهار نظرهای خود اعلام کرده است که آلبوم های بیشتری از مرتضی پیدا شده و قرار است آنها را منتشر کنیم. آلبوم هایی که دوستان مرتضی معتقد اند این خواننده برخی آثار را برای خواننده های دیگر عمدتا گمنام آهنگسازی و تنظیم کرده و ماکت آنها در کامپیوتر شخصی اش موجود بوده و حالا خانواده قصد دارند با انتشار آنها به عنوان آلبوم جدید این خواننده، بار دیگر هواداران پاشایی را غافلگیر کنند.

پیش ازاین نیز «موسیقی ما» در گزارشی تحت عنوان «آلبومی که نزدیکان پاشایی هم از آن بی‌خبرند!» درباره آلبوم «گل بیتا» مطالبی را منتشر کرده بود که با انتشار این گزارش ها تایید شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 16:34

دیدگاه‌ها

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 17:41

دست از سرش بردارین

اتیش بگیره مال دنیا
خراب شه

چقد درامد زایی.

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 18:06

هوداران غافلگير شن ، واقعا روح اون خدا بيامرز با اين كاراي خانواده پول دوستش در عذابه ، اخه به چه قيمتي ، كاش يكي بود

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:26
sina zamani

شما فقط یه چیز یاد گرفتید خانواده پول دوستش.....بابا متن خبر و بخون میگه این شرکت امتیاز آلبوم و از سال 87 داره و کلیه حق وحقوق و همون موقع ظاهرا به مرتضی پرداخت کرده حالا هم اگه منتشر میکنه هیچ ربطی به خانواده مرتضی نداره. یعنی هیچ پولی به اونا تعلق نمیگیره. پس لطفا جو سازی نکنید. از اینکه این شرکت هم دنبال سود بردن از نام و محبوبیت مرتضاست شک و تردیدی نیست چرا که این سئوال پیش میاد چرا وقتی خود مرتضی در قید حیات بود اولین آلبوم مرتضی یعنی همون گل بیتا منتشر نشد و حالا که رفته بعنوان سومین آلبوم بیرون میاد همه این اعتراض ها بجا هست.ولی زیاده روی و توهین به خانواده ای که مرتضی توش بزرگ شده هم حد و اندازه داره......
اندازه نگهدار که اندازه نکوست هم لایق دشمن است و هم لایق دوست

239.36.124.129
چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 18:56
محسن چاوشی - ابراهیم

ای اقا البم اسمش عشقه هم همین وضعو داشت ولی اخرش چی شد
اینم مثل همون
به نظرم این البوم نباید منتشر بشه چون اهنگا قدیمین کلا موقعیت مرتضی رو خراب میکنه البوم اسمش عشقه یه سرو گردن از البوم یکی هست بالا بود فقط به خاطر اینکه البوم یکی هست نصفش تک قطعه بود حالا این البوم که نصفش تک قطعس باقی شم که اهنگای قدیمیه کلا معلومه چه البومیه فقط موقعیت مرتضی پایین میاد
میگی نه نگاه کن

199.224.43.214
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 18:44

من که خسته شدم از این کارا..ببین بخاطر پول چه کارایی میخان بکنن..از کسی که در بینمون نیست چه استفاده هایی میکننن.واقعا جای تاسف داره..خب اینارو بصورت تک اهنگ پخش کنید که روح اونم شاد بشه.اون اگه میخاست اولا اینارو خودش پخش میکرد نه اینکه اینا ازش البوم درست کنند و پول دربیارن

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 19:56

چشامو بستمو وا کردمو دیدم
یکی از بال ِ بستم آسمون ساخته
یکی بختک شده افتاده رو سینم
یکی از استخونام نردبون ساخته

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:15
سعيد ر

آخ آخ زدی رو خال داداش.
واقعا این تیکه از پارو اینجا جاش بود دمت گرم.

168.219.30.35
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 20:18

هه، ببینین با روح اون مرحوم چیکار میکنن.
اون از آلبوم نه چندان خوب اسمش عشقه، اینم از این.
جای بسی تاسف داره.

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 20:41

اون از طرفداراش که با طرفداری متعصبانشون هزار تا دری وری بارش کردن
اونم از خونوادش
اینم از دورو وریاش
:|
همتون مثل همید .

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 23:36
کامیاب

فقط شما خوبی 0-o

192.137.132.200
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 20:51

تا کی باید شاهد این اخبار و حواشی باشیم خدا کنه کسی نتونه منتشرش کنه
آلبومای رسمی که خواننده بالا سرش هست اینقدر فیلتر برای انتشارش وجود داره و آلبومای این بنده خدا که دستش از همه جا کوتاهه راحت منتشر میشه

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 21:07

آقا نکنید این کار و اگه مرتضی میخواست خودش اینا رو آماده و پخش میکرد دیگه.
از سال 87 هم به قول شما وقت واسه این کار داشت.

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 21:21

مهرزاد امیر خانی حق داشت هه

تازه دارن شروع میکنن.
هعععی روزگار.
روحت شاد مرتضی جان.
فقط اینو میشه فهمید که بعضی اشک ها تو مراسم ختمت اشک تمساح بوده.
یا حق

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 21:36

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران سایت اگه امکانش هست توضیح بدید که تنظیمهای جدید این البوم توسط چه کسانی صورت خواهد گرفت؟

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 21:57

بذارین آرامش بگیره اگه خودش صلاح میدونست در زمان حیاتش پخش میکرد یا حداقل تو وصیتش قید میکرد بذارین نوستالژی که داریم پابرجا باشه. اون آلبوم متناسب همون سالیه که مرحوم پخش کرد هم شعر و هم فضای موزیکش. واقعا متاسفم واسه خانوادش که... یه چیزی خود مرتضی میدونست که یه بارم اسم هیچ کدومشونو نیورده بود.

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 22:17

خخخخخ

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 00:09

موسیقی ما چرا خبرهای اشتباه رو به اطلاع مردم میرسونید؟برادر مرتضی پاشایی تو اینستاگرام این خب رو تکذیب کرد.لطفا اطلاع رسانی کنید.

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 09:16

خواش میکنم بزارید روح مرتضی عذاب نکشه و در آرامش باشه و آه مردم پشت خانوادش نباشه .
بابا کم آبروی مرتضی رو ببرید . این از اون آلبوم ضعیف و بی کیفیت که فقط واسه خوانوادش سود داشت . حالا هی ماکت ها رو تنظیم کنید و کار بی کیفیت بدید بیرون تا نام مرتضی واسه همیشه خراب شه. همون آلبوم اسمش عشقه هم نباید میومد بیرون. چون خود مرتضی بالاسر کار نیست و هیچکس نمیدونه چه خروجی بگیره. عمو و برادرش دست از سودجویی بر نمیدارن چرا؟؟؟؟؟ کی باور میکنه پول میره خیریه یا پول آلبوم قبلی داده شده به یه نیازمند. مردم رو چی فرض میکنند خوانواده ی پاشایی؟؟؟
موسیق ما تایید لطفا

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 10:23

فقط کافیه یه آدم مشهور بمیره تا از کنارش یه سری مرده خور پولدار شن!!! بسه دیگه مسخرشو دراوردین. هیچکس علاقه مند نیست این آلبوم رو با تنظیم جدید بخره! مگه میشه مثلا بگن بیاین آلبوم مسافر شادمهر رو با تنظیم جدید بخرین؟؟؟ واقعا برای این افراد سودجو متاسفم! متاسفم! متاسفم!

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:15

باعث تاسفه، آخه چقد سوء استفاده از محبوبیت مرتضی میکنید ...

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:23

فقط می تونم بگم واقعا...
چشامو بستم و وا کردمو دیدم یکی از استخونام نرده بوم ساخته

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:56

اقا میشه یه درخواست ازتون بکنم؟ میشه دست از سر این بنده خدا که دستش از دنیا کوتاهه بردارین؟!
همین که با البوم متوسط اسمش عشقه ابروی مرتضی رو بردین بس نبود؟!
بذارین مرتضی رو با همون کارای خوبش به یاد بیاریم
اگه مرتضی میخواست وقتی زنده بود این البومو منتشر میکرد
چرا به جای یکی دیگه تصمیم میگیرین؟

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:59

بله این خبر شایعست.برادر مرتضی تکذیب کردن.لطفا شایعه سازی نکنید

جمعه 13 شهریور 1394 - 23:05

انقدر حاشیه شایعه درست نکنید به شماها ربطی نداره خانواده مرتضی عزیز چیکار میکنند شما خبر ندارین از هیچی حرفی نزنید لطفا بااین کاراتون روح مرتضی عذاب میکشه اون بیچاره موقعی که عذاب میکشید کجا بودید الان مرده پشت سرش حرف میزنید بس کنید هر کی دوست نداره داداشمو مرتضی رو گوش نده اهنگاشو و هیچ مطلبی درباره مرتض نخونه مگه زوری شماها همتون مثل همید مگه نمی فهمید بیچاره اونا قصد دارن دوباره یاد و خاطره مرتضی در قلب همه ی ماها باشه فهمیدید حالا داستان نگفتم که به شما نفهما میخواستم حالی کنم

یکشنبه 15 شهریور 1394 - 01:16

فکر کنم اینا فکر کردن خدا بیامرز پاشایی بلد نبوده آلبوم رو منتشر کنه،خودشون دارن اقدام میکنن
یه مشت کرکس افتادن رو اسمش،دارن نابود میکنن شخصیت و عزت و احترامش رو
تف به ذاتشون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «گل بیتا» با صدای «مرتضی پاشایی» در سالروز فوت این خواننده منتشر می‌شود؟ | موسیقی ما