برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام غلامی به موسیقی ما خبر داد؛
«سه عود» مهرماه می‌آید
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «سه عود» اوایل مهرماه به همت «نغمه حصار» منتشر می‌شود. شهرام غلامی نوارنده عود و آهنگساز موسیقی ایرانی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «این برای اولین بار است که آلبوم موسیقی با نوازندگی سه عود وارد بازار موسیقی می‌شود. وی با اشاره به برگزاری کنسرت این آلبوم در اوایل دیماه سال جاری افزود: من در این آلبوم خوانندگی کردم و دو تن از هنرجویانم هم با من عود نواخته‌اند.»

این نوازنده موسیقی ایرانی در ادامه افزود: یاسیمن شاه‌حسینی و امید توفیقی در این آلبوم عود نواخته‌اند و بهنام معصومی نیز به عنوان نوازنده ساز‌های کوبه‌ای مهمان در این اثر موسیقایی حضور دارد.

غلامی پرسش خبرنگار موسیقی ما مبنی بر توضیح درباره فضای موجود در کار و وجود یا عدم وجود فضاهای بداهه پردازانه را اینگونه پاسخ داد: «در این آلبوم نقش بداهه به میزان بسیار کمی است و بیشتر سهم از فضای آلبوم شمال قطعات جدید یا قدیمی ساخته شده توسط خودم بوده که برای سه ساز عود تنظیم شده است.»

این نوازنده موسیقی ایرانی با اشاره به اینکه قطعات موجود در این آلبوم مایه ایرانی دارند افزود: «قطعات این آلبوم در مایه‌های دشتی، ماهور و شوشتری تصنیف شده‌اند. قطعات قدیمی موجود در این آلبوم هلهله، سرمستی، سماع دیوانه، کویر نام دارند و نهانخانه، بلوچ، صبحگاه، بر بلندای آسمان هم قطعات جدید آلبوم "سه عود" را تشکیل می‌دهند.»

غلامی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اجرای این آلبوم در نیمه دی‌ماه گفت: «قصد داریم در تالار رودکی مجموعه قطعات این آلبوم را به مرحله اجرا بگذاریم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 03:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سه عود» مهرماه می‌آید | موسیقی ما