برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام غلامی و گروه بربط نوازان در نیاوران روی صحنه رفتند
شب باشکوه عود
موسیقی ما- شب گذشته گروه بربط نوازی به سرپرستی و آهنگسازی «شهرام غلامی» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و قطعاتی چون رقص بهار، آسمان، کویر، بر فراز لاجورد، سلوک، خسرو و شیرین، بلوچ و موج را اجرا کردند.

نوازندگان عود در این گروه شهرام غلامی، شاهین ظریف، تینا لاجوردیان، ندا چراغیان و مریم خدابخش بودند که به گروه نوازی این ساز پرداخته و در طول کنسرت اعضای گروه در بخش های مختلف اجرا به تکنوازی و گروه نوازی پرداختند. «شهرام غلامی» از سال ۱۳۷۰ نزد منصور نریمان فراگیری عود را آغاز کرد. او که در ضبط استودیویی نوارهای کنج صبوری، شرح شوق، ناشکیبا، روژ و ... به عنوان نوازنده عود حضور داشته است، تا کنون کنسرت‌هایی را همراه گروه‌های رومی، شیوا، داوود آزاد، اسماعیل تهرانی، مهرداد دلنوازی، ارکستر ملی و ارکستر تلویزیون داشته است و این اولین حضورش در جشنواره ی موسیقی است. او علاوه بر عود با نواختن سه تار نیز آشنایی کامل دارد. از او طی سالیان اخیر آلبومه ایی در قالب دونوازی و تکنوازی عود منتشر شده است.

شهرام غلامی سرپرست و آهنگساز گروه نامی آشنا در میان عودنوازان نسل نوی کشور است که آلبوم‌های هلهله و سه عود و یک روز او (به همراه پژمان حدادی و راجیب چاکرابورتی) با واکنش مثبت منتقدان و هنردوستان مواجه شده است.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود. جمعه 29 دی ماه اجراهای سی و سومین جشنواره‌ی موسیقی فجر به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه روز شنبه 30 دی در تالار وحدت برگزار می‌شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 12:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شب باشکوه عود | موسیقی ما