برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری مجید درخشانی در دو آلبوم
رحیم عدنانی خبر داد:
همکاری مجید درخشانی در دو آلبوم سنتی و محلی
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: رحیم عدنانی؛ خواننده جوان سنی و محلی کشورمان از همکاری خود با مجید درخشانی خبر داد و گفت: دو آلبوم در دست انتشار دارم که به زودی روانه بازار موسیقی خواهم کرد.رحیم عدنانی؛ خواننده جوان سنی و محلی کشورمان در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار دو آلبوم خود در همکاری با مجید درخشانی خبر داد و در این باره گفت: دو آلبوم در درست انتشار دارم که یکی از ان‌ها یک آلبوم یک آلبوم «حریق شبنم» است که شامل دوبخش سه گاه و ابوعطاست. اشعار این آلبوم را از میان اشعار دکتر شفیعی کدکنی، عطار نیشابوری، حافظ، سعدی، دشتستانی و دکتر شهرام اقوامی آملی، لایق شیرعلی شاعر تاجیکستانی انتخاب شده است.

این خواننده محلی؛ در ادامه خاطر نشان کرد: 6 تصنیف در این آلبوم اجرا شده است و دو قطعه آوازی وجود دارد که همگی ان‌ها از ساخته های استاد مجید درخشانی است. زمانه، وادی عشق، ساربان، طره دوست، لاله واژگون و صیاد عنوان این تصانیف هستند. این آلبوم سنتی مرحله میکس و مستر خود را به پایان رسانده و به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

رحیم عدنانی همچنین افزود: آلبوم موسیقی بختیاری «کُنار» نیز شامل مجموعه موسیقی‌ای است از موسیقی‌های محلی لری با تنظیم‌هایی از استاد مجید درخشانی که توسط من اجرا شده است. این قطعات از میان قطعات فولکوریک و قدیمی لری که سینه به سینه به پدران و مادرانمان منتقل شده، انتخاب و تنظیم شده است. تحقیق و پژوهش آن را شخصا به عهده داشته‌ام و این ملودی‌ها را به شعرای معاصر لر زبان دادم که بر روی آن‌ها اشعار لری بنویسند.

عدنانی خاطر نشان کرد: دی این آلبوم محلی چند مقام چهار محالی و بختیاری هم وجود دارد که ترکیبی از موسیقی این محل است. بیش از نیمی از قطعات بختیاری این آلبوم توسط امین کیانی قلعه سردی سروده شده است. در واقع 4 تصنیف و یک آواز از این آلبوم از سروده های این شاعر گرانقدر است. همچنین دوستانی مثل بیژن حسنی، امین کیانی قلعه سردی، قیصر امین پور، فریده چراغی و کبری موسوی قه فرخی از دیگر شاعران این آلبوم هستند.

گفتنی است این آلبوم نیز تا پاییز روانه بازار موسیقی محلی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 07:11

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 16:46

ایشون صدای بسیار زیبایی دارند ، خوندنشون آدمو یاد آهنگ های ملک مسعودی میندازه

شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 16:50

سلام آقای سید رحیم عدنانی درجه یک و بب نظیر عالی صدای زیبا شخصیتی محترم و با وقار متین و حرفه‌ای

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مجید درخشانی در دو آلبوم سنتی و محلی | موسیقی ما