برنامه یاد بعضی نفرات
 
داریوش تقی‌پور,اوستا
درپی استقبال از کنسرت خیریه مانی رهنما؛
همکاری اوستا و مانی رهنما تکرار می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: اوستا از همکاری مجدد خود و مانی رهنما در قالب کنسرت خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: در پی استقبال از کنسرت خیریه گروه اوستا با همکاری مانی رهنما، این گروه در نظر دارد، مجددا کنسرتهایی را در همین راستا و با همین فرم ادامه دهد.این آهنگساز در ادامه افزود: در اولین فرصت بعداز انتخابات مجددا چنین برنامه‌ای را برگزار خواهیم کرد چرا که با توجه به استقبال خوبی که از این برنامه شد، متوجه شدم مردم از چه جور موسیقی در این سبک لذت می‌برند و آن را دوست دارند و می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: ری اکشن‌های تازه‌ای از این اجرا گرفتم که همان‌ها ایده‌های جدیدی برای کار تازه‌ام شده‌اند، به همین دلیل تصمیم داریم آن را مجددا برگزار کنیم. در اجراهای آینده به همراه چند قطعه با کلام با صدای مانی رهنما و چند قطعه بی‌کلام که مجموعه‌ای از کارهای گروه اوستا هستند، برای مخاطبان به اجرا در خواهد آمد.

وی درخصوص دیگر برنامه‌های گروه اوستا گفت: بعداز برگزاری این برنامه‌ها، گروه اوستا در نظر دارد تا برنامه‌های مستقل خود را در قالب کنسرت در سالنهای کوچک و به شکل محدودتری برگزار کند تا در صورت استقبال از آن‌ها به تکرارشان اقدام کند.

اوستا همچنین خاطر نشان کرد: همچنین در تدارک برنامه‌های آموزشی در زمینه موسیقی، نقد موسیقی و نشستهایی هستیم که با حضور تمامی عوامل موسیقی اعم از خواننده، نوازنده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا و... به شکل ماهیانه و روتین برگزار خواهد شد. طی این برنامه قصد داریم اهالی موسیقی را از هر سبک و با هر فرم و شکلی با هم مرتبط کنیم تا از میان آن‌ها گروههای جدیدی متولد شوند.

وی در پاسخ به اینکه برای انتخابات برنامه جدیدی دارد یا نه، گفت: دوست ندارم خودم را درگیر مسایل اینچنینی کنم. چون معتقدم هنرمند‌ها نباید خود را درگیر اینگونه مسایل کنند و اجازه بدهند که از آن‌ها استفاده ابزاری شود.


گفتنی است از این آهنگساز و گروهش به زودی آلبومی مستقل منتشر می‌شود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 09:45

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 07:55

اتفاق ارزشمندیه...
اوستای عزیز، از این جلسات بیشتر توضیح بدید، در چه قالبی و از کی برگزار می شن...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری اوستا و مانی رهنما تکرار می‌شود | موسیقی ما