برنامه یاد بعضی نفرات
 
هومن جاوید
هومن جاوید در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
دنبال ایده‌ها و استعداهای جوان هستم
موسیقی ما- لی لا رضایی: هومن جاوید از همکاری خود با یکی از آهنگسازان جوان و تازه نفس کشورمان خبر داد و در این باره اظهار داشت: نام این آهنگساز جوان محمد ابراهیمیان است و به این دلیل با ایشان همکاری می‌کنم که از ایده‌های نو و خلاقیت‌هایی که نسل ایشان دارد، بهره‌مند شوم.این خواننده در ادامه گفت: چند سالی است که با محمد ابراهیمیان آشنایی نزدیک دارم و از نزدیک با کار‌هایشان آشنا هستم. آلبومی که با این آهنگساز در دست ساخت دارم شاید انتشارش به امسال نرسد اما با حضور نسل جدید در آن مطمئن هستم که کاری متفاوت را عرضه خواهیم کرد.

وی همچنین متذکر شد: هنوز عنوان این آلبوم انتخاب نشده است، اما سبک آن پاپ-راک است و از سال گذشته استارت آن زده شده است. قطعات آلبوم هم اکنون در مرحله اتود زدن هستند و قصد داریم با شتاب بیشتری ساخت آن را ادامه بدهیم. تا کنون نیز چند قطعه آن مشخص شده است اما فعلا قصد نداریم اطلاعات بیشتری درخصوص آن ارائه کنیم. چون شاید قطعاتی را آماده کرده باشیم که بعد‌ها نخواهیم آن‌ها را در آلبوم استفاده کنیم.

هومن جاوید درباره عوامل و همکاران شرکت کننده در این آلبوم حرفی نزد و تنها به همکاری با مسعود همایونی در جایگاه نوازنده گیتار، آهنگساز و تنظیم کننده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: حضور موزیسینی حرفه‌ای مانند مسعود همایونی نشان دهنده این است که آلبوم برایم از اهمیت حرفه‌ای بالایی بر خوردار است. همچنین حضور عوامل و همکاران نسل جوان در این آلبوم دلیل ارتباط من با نسل جدیدی از هنرمندان عرصه ترانه و آهنگسازی برای ارائه کارهای جدید‌تر و به روز‌تر است.

وی که با انتشار آلبوم پاپ «شاه ماهی» از حلقه موسیقی پاپ فرا‌تر رفت، در ادامه متذکر شد: به دنبال دنیایی پویا‌تر از موسیقی و خوانندگی هستم، چرا که هم دیدگاهم نسبت به گذشته تغییر کرده و هم موسیقی‌ای که می‌خواهم ارائه کنم. قطعا تغییراتی در نوع موسیقی‌ام نیز شاهد خواهید بود. اما ناگفته نماند که قصد دارم آلبوم جدیدم در سبک راک باشد و با آنچه که در «راز شب» و «زی با زی» منتشر کرده بودیم کاملا متفاوت است. این آلبوم رنگ و بوی خود من و موسیقی خودم را خواهد داشت.

وی با اشاره به این تغییرات عنوان کرد: علاوه بر تفاوت در ساختار آلبوم‌ها، این تغییرات در جزییات دیگر نیز لحاظ شده است. برای مثال در آلبوم «راز شب» از اشعار سپید استفاده کرده بودیم و در «زی با زی» از اشعار کلاسیک، اما در این آلبوم قرار است از ترانه استفاده کنیم. البته ممکن است از اشعار کلاسیک نیز استفاده کنیم اما بیشتر کلام آن را ترانه در بر خواهد گرفت و بیشتر از ترانه سراهای پاپ و کمتر راک بهرمند خواهیم شد.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی این آلبوم متعاقبا از طریق سایت موسیقی ما به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 12:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 21:58

هومن جاوید دوستت داریم. امیدوارم هر چه زودتر البومت بیاد . من که با شاه ماهی خیلی حال کردم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دنبال ایده‌ها و استعداهای جوان هستم | موسیقی ما