برنامه یاد بعضی نفرات
 
arvin
* مسلما هر جايي خوبي‌ها و بدي‌هاي خاص خودش را دارد. نه مي‌تواني بگويي زندگي در ايران عالي است و هيچ كمبودي ندارد، نه اينكه بگويي سراسر عيب و ايراد است و هيچ حسني ندارد. زندگي در آمريكا هم همين‌جوري است. من از ايران خاطرات شيرين و خوبي (به‌ويژه روزهاي كودكي‌ام) دارم، از آن طرف در آمريكا هم توانستم ذوق هنري‌ام را رشد دهم.

*‌ من تقريبا نوروز اين يك دهه اخير را هر سال در مسافرت و تور كنسرت بوده‌ام و به همين خاطر رسيدن عيد را هر سال در شهرهاي مختلف و با دوستان تازه‌اي جشن گرفته‌ام.

*‌ براي نوروز تا به حال فكر ساخت قطعه‌اي نبوده‌ام. اما اگر شعر خوبي گير بياورم، آهنگي براي اين جشن ملي خواهم ساخت و اين براي من يك افتخار بزرگ است.

*‌ راستش اكثر ارامنه عيدي‌هاي خود را هنگام كريسمس مي‌دهند و مي‌گيرند. به همين خاطر در عيد نوروز كمتر به هم عيدي مي‌دهيم!

*‌ سال 87 يكي از بهترين سال‌هاي عمر من بود و توانستم در اين سال موفقيت‌هاي بزرگي را كسب كنم كه شايد حتي فكرش را هم نمي‌كردم. از جمله اينكه به همراه دوستم سرژ تنكيان (خواننده System of a Down) با بهترين گروه‌هاي راك دنيا تور رفتيم و كنسرت دادن به همراه بزرگاني چون متاليكا، فوفايترز، اوزي اوزبورن، Rage Against the Machine و... براي من باوركردني نبود.

*‌ به اميد خدا سعي مي‌كنم امسال آلبوم گروهم (كارمندان) را به پايان برسانم و ضمنا بتوانم با هنرمندان ايراني داخل كشور همكاري بيشتري داشته باشم.

*‌ دسترسي به اينترنت باعث شده كه خيلي از هنرمندان بتوانند استعداد خودشان را به دنيا نشان دهند. به همين خاطر خيلي آثار «مستقل» به دنيا آمده و اين نوآوري‌ها براي رشد موسيقي ايران مفيد است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1388 - 23:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

به نظر من اروین خاچیکیان تنظیم کننده خوبیه ولی در اون حدی نیست که بخواد برای موزیسین های داخل ایران کاری رو ساخته یا تنظیم بکنه.
منم دارم خودم موسیقی می خونم و الان راحت می فهمم چه افرادی بهتر توانایی تنظیمات را دارند
همین آقای اروین خاچیکیان که یه عده سنگشو به سینه می زنن ، خواننده های خوش کاری مثل منصور را خراب کرد.
آلبوم ((قشنگه)) با صدای منصور که اروین خاچیکیان دوتا کار افتضاح را تنظیم کرده بود.
ما توی ایران هم افرادی بهتر از ایشون رو داریم که بخوان تنظیمات موسیقی انجام بدن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران