برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری کنسرت پر حاشیه احسان خواجه امیری در گرگان
عکس‌ها: مصطفی گرمان
گزارش تصویری کنسرت پر حاشیه احسان خواجه امیری در گرگان
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: احسان خواجه امیری پنج شنبهٔ گذشته، شب پر تلاطمی را پشت سر گذاشت. او و گروهش در سالن ورزشی هلال احمر گرگان برای حدود ۴۰۰۰ نفر در یک سانس به اجرای برنامه پرداختند و علی رغم حواشی کنسرت، توانستند شب خاطره انگیزی برای گلستانی‌ها رقم بزنند و باعث شوند اتفاقات پیش از شروع برنامه تا حدودی از خاطر آن‌ها برود. احسان که به گفتهٔ خودش در آغاز برنامه استرس داشت، با انرژی مثبتی که از مردم دریافت کرد سرحال آمد و توانست به خوبی اجرا را مدیریت کند.

 «شیرینی»، «میوهٔ ممنوعه»، «این حقم نیست»، «نابرده رنج»، «دارم می‌ام پیشت»، «هر چی آرزوی خوبه مال تو»، «لحظه»، «احساس آرامش»، «کجایی»، «نمی‌دونی»، آواز «هرگز نمی‌رد...» و «پرنده» قطعاتی بودند که احسان و گروهش برای هوادارانشان اجرا کردند.

هومن نامداری، امید حجت، احسان نی زن، نوازندگانی بودند که در این کنسرت احسان را همراهی کردند و در جریان کنسرت با درخواست احسان توسط مردم تشویق شدند.

عکس‌های «مصطفی گرمان» از این اجرا را در موسیقی ما ببینید. لازم به ذکر است به دلیل ازدحام بیش از حد تماشاگران، شرایط برای عکاسی بسیار دشوار بود و تقریباً هیچ جای خالی‌ای در سالن وجود نداشت!
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

من خودم داخل سالن بودم و اگه جای احسان بودم که اصلا اجرا نمیکردم واقعا برای این اقای تهیه کننده متاسفم که هم به احسان و هم به مردم با این نوع برگزاری بی احترامی کرد ولی احسان با اجرای کنسرتی عالی باعث شد مردم این رفتار او فراموش کنند ، در این کنسرت همراهی مردم با احسان صحنه های جالب و دیدنی را رقم زد مرسی احسان .

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 23:12

مثل همیشه صبوری و آرامش و سکوت و ادب و منطقی بودن احسان نمایان شد...اینجور اتفاقات با اینکه بد و تاسف بار هستن اما باعث محبوبیت بیشتر احسان میشن...

احسان یک انسان واقعیه...آفرین و مرسی احسان!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری کنسرت پر حاشیه احسان خواجه امیری در گرگان | موسیقی ما